Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp benzininių/elektrinių automobilių. "quercus" <info@quercus.net> wrote in message news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net... > Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint > (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.) > > Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda. > Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su > visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta. > > q. > > On 25/11/16 12:24, CodeC wrote: >> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo >> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo. >> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir >> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj >> alus nemokamai" lygyje taip ir liko. >> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose >> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu >> nesiuntinjes. >> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur >> nenuprogresavo, deja. >> >> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote: >>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus >>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo? >>> >>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba >>> užčiaupk srėbtuvę. >>> >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote: >>>> >>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus >>>>> degimo variklių. >>>> >>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir >>>> skaiciais. >>>> >> > >