> nieks nieko nesake apie kledarus. yra nauju mazinu benzininiu, pigesniu > uz leafa 2-3 kart. jos irgi miesto automobiliai. su jomis sanaudas ir > realia km kaina reikia lyginti, o ne b su p. Jeigu vaikytis vien ekonomijos - kledaras bus dar pigiau. Perspektyvoje elektromobiliai turės pigti, nes didės konkurencija, masiškumas, visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių. >> bet tendencija su kuo bus važinėjama artimiausioje ateityje, bent jau > > mazdaug kokioje ateityje cia? > >> miestuose, labai aiški. Neužilgo pasirinkimo nelabai ir bus, nes viskas > > neuzilgo? Taigi kai kurios šalys planuoja uždrausti pardavinėti naujus auto su vidaus degimo varikliu jau nuo 2020+ metų. Nė kiek neabejoju, kad greitai atsiras miestų, į kuriuos tiesiog negalėsi įvažiuoti su vidaus degimo varikliu arba tai kainuos labai brangiai. Kai tik nuspręs, kad jau yra kritinė elektromobilių masė, valdžia labai greitai imsis administracinių priemonių (visokie mokesčiai vidaus degimo automobiliams, didžiuliai akcizai kurui ir pan.). Kad griežti sprendimai būtų populiarūs, užteks kad važinėjančių elektromobiliais plius nevairuojančių skaičius susilygintų su važinėjančiais vidaus degimo varikliais. > atimsi auto is proletariato? ar nupirksi visiems po leafa? ar i sibira > visus, kas naujo leafo neiperka? Į Sibirą nėra reikalo. O auto iš proletariato atimti ir miestuose persodinti į visuomeninį transportą gali laisvai. Aišku, gerai būtų kad mūsų miestuose tas visuomeninis transportas būtų normalus. Bet normaliuose didžiuosiuose miestuose ir taip dauguma važinėja visuomeniniu, tad vidaus degimo variklius turinčius automobilius uždrausti ten praktiškai galima jau artimiausiu metu.