Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: RaR
Data: 2016-11-25 10:45:37
> nieks nieko nesake apie kledarus. yra nauju mazinu benzininiu, pigesniu
> uz leafa 2-3 kart. jos irgi miesto automobiliai. su jomis sanaudas ir
> realia km kaina reikia lyginti, o ne b su p.

Jeigu vaikytis vien ekonomijos - kledaras bus dar pigiau. Perspektyvoje 
elektromobiliai turės pigti, nes didės konkurencija, masiškumas, 
visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus 
degimo variklių.

>> bet tendencija su kuo bus važinėjama artimiausioje ateityje, bent jau
>
> mazdaug kokioje ateityje cia?
>
>> miestuose, labai aiški. Neužilgo pasirinkimo nelabai ir bus, nes viskas
>
> neuzilgo?

Taigi kai kurios šalys planuoja uždrausti pardavinėti naujus auto su 
vidaus degimo varikliu jau nuo 2020+ metų. Nė kiek neabejoju, kad 
greitai atsiras miestų, į kuriuos tiesiog negalėsi įvažiuoti su vidaus 
degimo varikliu arba tai kainuos labai brangiai. Kai tik nuspręs, kad 
jau yra kritinė elektromobilių masė, valdžia labai greitai imsis 
administracinių priemonių (visokie mokesčiai vidaus degimo 
automobiliams, didžiuliai akcizai kurui ir pan.). Kad griežti sprendimai 
būtų populiarūs, užteks kad važinėjančių elektromobiliais plius 
nevairuojančių skaičius susilygintų su važinėjančiais vidaus degimo 
varikliais.

> atimsi auto is proletariato? ar nupirksi visiems po leafa? ar i sibira
> visus, kas naujo leafo neiperka?

Į Sibirą nėra reikalo. O auto iš proletariato atimti ir miestuose 
persodinti į visuomeninį transportą gali laisvai. Aišku, gerai būtų kad 
mūsų miestuose tas visuomeninis transportas būtų normalus. Bet 
normaliuose didžiuosiuose miestuose ir taip dauguma važinėja 
visuomeniniu, tad vidaus degimo variklius turinčius automobilius 
uždrausti ten praktiškai galima jau artimiausiu metu.