Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2016-11-24 11:27:20
Na vienas leaf minusiukas, kad visgi jo 12V svinini akuma tenka kartais 
pakeisti. Ypac problema ryski pirmuosiuse leaf'uose, ten zmones 
skundesi, kad kas metus mazdaug tenka pakeisti akuma.

On 11/24/2016 11:09 AM, Aras wrote:
> Aš žinau, kad nebūna, bet per penkerius metus nuvažiuoju apie 60000 km, kas sudaro apie 5000-5300 eurų vien benzinui (imant 8L/100km). Plius benzui reiks pakeisti tepalus bent 4 kartus, akumą bent kartą, aušinimo skystį bent kartą. Ką elektriniame reiks keisti per tuos metus - nežinau. Bet jei tų 60 tūkst. km elektros kaina bus kokie 1200 eurų (po 2e/100km), tai susitaupo apie 4000 eurų vien iš kuro. O kad negražus tas leafas ar koks kitas, tai man giliai poxui - tai pripratimo reikalas, čia ne baisi boba be dantų :-)
>
>
> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o169fl$7kp$1@trimpas.omnitel.net...
>> manau, kad variantas cia vienas - jeigu esi elektros entuziastas is
>> principo, tai palyginimui imsi kokianors 'normalia' auto, jos kaina
>> lyginsi su leafu. kaina gausis panasi, ir atrodys, kad leafo kilometras
>> pigesnes. bet esme ta, kad leafa reikia lyginti su low end kibirais,
>> kurie baisiai atrodo, baisiai vaizuoja ir dar priedo kelia dafiga
>> klausimu del krovimo, atstumo ir pan. vat paimk koki megane ir skaiciuok
>> saziningai :) nebus ten ka lygint ekonomiju klausime.
>> o analogiskos kainos benzininis auto uz leafa bus zymiai geresnis.
>> kitaip tariant, pigiai ir gerai nebuna.
>>
>> On 2016.11.24 10:44, Aras wrote:
>>> Man reikia antros mašinos TIK važinėjimui mieste. Ir kad kuo mažiau priežiūros. Kur statyt ir nakčiai pasijungt galimybė yra.
>>> Vat ir galvoju, kas geriau - ieškoti dyzelio/benzo ar elektros. Dujos netinka.
>>> Aišku, kaina - rimtas argumentas, bet dėl to ir noriu pasilyginti eksploatacijos laikotarpio išlaidas, tarkim penkiems/trims metams. Įskaitant ir remontus, atsirandančius dėl mašinų skirtumo.
>>>
>>>
>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o163op$40c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> analogiskai mandri kol elektra be akcizo. kol parkingas free. kol a
>>>> juostos legal. kitaip tariant, kol viskas rc modeliuku lygyje, tol
>>>> idejiniams pazaist tinka. va todel iki rimtos masinos tai niekada ir
>>>> neuzaugs.
>>>>
>>>> On 2016.11.24 09:06, Dainiushas wrote:
>>>>> nu  tai tą ir sakau. Ir čia visi mandri kai benzas po 1€. kai buvo po
>>>>> pusantro jau buvo pradėję kitaip atrodyt
>>>>>
>>>>> On 11/24/2016 9:02 AM, booraz wrote:
>>>>>> Kad 200kkm batareika traukia, pagal seniausiu leafu rodmenis ir dar
>>>>>> nepabaiga.
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> booraz
>>>>>>
>>>>>> On 2016.11.23 21:23, Dainiushas wrote:
>>>>>>> nu tai leaf'o batarkė 100kkm - apie 700 ciklų turėtų gautis. tai dar
>>>>>>> kaip ir ne mišios. kiek ten ta batareika bus, 5-6-7k€? Tai 100kkm
>>>>>>> perspektyvoj benzino ne kažkas išeina :)
>>>>>>>
>>>>>>> On 11/23/2016 10:07 PM, CodeC wrote:
>>>>>>>> nematau jokio skaiciavimo cia.
>>>>>>>> pradet nuo masinos kainos reik, uzbaigti likutine verte arba bateriju
>>>>>>>> keitimo kaina. realiai tai brangu ir ziauriai nepatogu.
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2016.11.23 12:41, Paulius Zaleckas wrote:
>>>>>>>>> Daugokai cia kazkaip. Nu gal Vilniuje per kamscius taip ir gaunasi.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Cia va irgi skaiciavo:
>>>>>>>>> http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/suskaiciavo-kiek-kainuoja-vazineti-elektromobiliu.d?id=63755074
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 11/23/2016 12:14 PM, andzeja wrote:
>>>>>>>>>> Kazkas skaiciavo, kad nissan
>>>>>>>>>> leaf vilniyje vaziuoti is savo
>>>>>>>>>>  rozetes kainuoja 3,5.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>