Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: KaroliS
Data: 2016-11-25 11:07:42
svytai kiek is tavo turetu dyzeliniu grabu buvo su webasta?

"svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message 
news:o18rlc$hd8$1@trimpas.omnitel.net...
> Statistinis dizelis turi vebasta, kuro filtro pasildyma, galu gale
> yra neste. ko tai su benzu daugiau bedu turedavau nei su
> dizeliais.Nu, aisku visu pirma del to, kad pries ziema
> neatlikinedavau profilaktikos :D
>
>
> -- 
>
> bmw e39/ 525d
>
> "ostapas" <bertamarija@gmail.com> Wrote in message:
>> Statistinio dyzelio mieste vairuotojas prie -15 irgi jau autobusu 
>> va?iuoja
>> ir atva?iav?s ? darb? pirmiausia newsuose klausia kok? pakrov?j? pirkt.
>>
>> "CodeC"  wrote in message news:o14s2m$m2i$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> On 2016.11.23 12:53, Paulius Zaleckas wrote:
>>> Nu tai yra tas sildymas pas ji. Atstumas sumazeja, bet kai per diena
>>> nuvaziuoti tenka 20-30km, tai visiskai dzin.
>>
>> nu kai tokia 'ziema' tai gal ir yra sildymas. sako, kad nebebus pas mus
>> saltu ziemu isvis greitai, tai gal ir galima optimistiskai pasidziaugti.
>> bet paspaudus -15 ar tuo labiau -20 ir maziau tai kazkaip itariu
>> atvaziuos autobusu tavo bendradarbis. kai vienas be vaiku ir reikalu, ne
>> tragedija aisku, ir ilgai taip nebuna. bet batarkem irgi ne i sveikata
>> salciai, o viskas galu gale i kilometro savikaina susiveda, tik kad
>> skaiciuodami ir dziugaudami dazniausiai tik skaitliuko rodmenis 
>> prisimena.
>>
>>>
>>> On 11/23/2016 12:43 PM, Dainiushas wrote:
>>>> ?itais, o k? ?iem? su ?ildymu daro?
>>>>
>>>> On 11/23/2016 12:37 PM, Paulius Zaleckas wrote:
>>>>> Bendradarbis pirko zmonai Peugeot iOn (tas pats Mitsubishi i-MiEV arba
>>>>> Citroën C-Zero), dabar pats su juo vazineja i darba. Pries tai 
>>>>> vazinejo
>>>>> su Volvo XC70.
>>>>> Vazineja su elektra, nes:
>>>>> - traukia is vietos geriau nei volvo, ypac pasijaucia mieste 
>>>>> sankryzose
>>>>> - vaziuoti kainuoja zymiai pigiau
>>>>> - manevringesnis ir zymiai labiau miestui tinka
>>>>> - nemokamas parkingas
>>>>> - kas 100 000 km reik pakeisti tepala "greiciu dezej", daugiau kaip ir
>>>>> nieko
>>>>>
>>>>> Nu aisku gali tekti vaziuokle remontuoti, gal dar koki suduka, bet
>>>>> atkrenta visi purkstukai, surbliai, egr'ai, dusles, zvakes, tepalai,
>>>>> antifrizai ir t.t.
>>>>>
>>>>> Mano nuomone, tai verta ir labai, ypac tokiomis salygomis kokias
>>>>> surasei. Tokie atstumai dyzeliui tai visai ragai, o benzui irgi ne per
>>>>> geriausia.
>>>>>
>>>>> On 11/23/2016 11:12 AM, Aras wrote:
>>>>>> Kadangi niekad nesusid?riau, tai neturiu supratimo:
>>>>>> 1) kiek kainuoja nuva?iuoti 100 km su elektromobiliu?
>>>>>> 2) kokios yra elektromobili? einamosios eksploatacijos i?laidos?
>>>>>> - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)?
>>>>>> - dir?eliai (je yra, tai kas kiek km)?
>>>>>> - ka?kas kito, k? reikia keisti tam tikrais periodais (met?
>>>>>> laikotarpyje)?
>>>>>>
>>>>>> Tokie dalykai, kaip padangos, stabd?i? kalad?l?s, lang? skys?iai, 
>>>>>> tai,
>>>>>> ko gero, kaip ir tradicinei ma?inai?
>>>>>>
>>>>>> Arba trumpai - ar verta i? ekonomin?s pus?s keisti ? elektrin? 
>>>>>> ma?in??
>>>>>> Nenauj?. Per m?nes? mieste bus nuva?iuojama 1000 (+/-100) km. Toliau,
>>>>>> kaip 80 km be ?krovimo neva?iuojama.
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>
>
> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/