Aišku reiktų pavažiuot su tuo330E, bet bent jau pagal popierius tai jis taip visai patraukliai atrodo. Ypač kad ir pluginas, ir kad kaina panaši. 2016.11.30 11:53, Dainiushas rašė: > nesiplėšiau, kodekui jo neseną bazarą priminiau :) > > On 11/30/2016 10:24 AM, spakainas wrote: >> Na tai kasbeko, bet jei naudot su galva tai džiugins ir sąnaudos ir >> dinamika, jei poreikiai draskyt valandą dugnais žiede - tai beabejo, >> hibridas netinka. >> O šiaip tai čia kažkur su kodeku plėšeisi kad mieste nėra kur lakstyt ir >> apskritai nx galingo reikia :D >> >> 2016.11.30 09:59, Dainiushas rašė: >>> nu tai su e pasismaukysi ilgiau po miestą, baigsis batareika ir bus 8s >>> iki 100 :) >>> >>> On 11/30/2016 9:58 AM, spakainas wrote: >>>> O šitą - kuo ten labai iš principo daug skiriasi 330i nuo 330E? 5.8 ir >>>> 6.1 iki šimpto attitinkamai. Pas abu i4 motorai. Tam tie skaičiukai ir >>>> sugalvoti, kad botanikams lengviau lygint būtų. Ar aš čia kažko >>>> nežinau? >>>> >>>> 2016.11.29 23:09, Dainiushas rašė: >>>>> boootanikams - skaičiukai tie patys >>>>> >>>>> 11/29/2016 6:21 PM, invertuota panda rašė: >>>>>> On Tue, 29 Nov 2016 15:04:32 +0100, "Mindaugas" >>>>>> <viesasemailas@gmail.com> wrote: >>>>>>> Čia kažkas rašė apie hybrid'ų brangumą, delfis kaip tik straipsnį >>>>>>> įmetė: >>>>>>> http://www.delfi.lt/auto/testai/bmw-keiciasi-ir-puola-placiu-frontu.d?id=73013934 >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Įdomiausia kaina, hybridas ir dar su plug-in pigiau nei dyzelis: >>>>>>> „330e“ kainuoja vos tūkstančiu daugiau nei „330i“ ir net 5000 eurų >>>>>>> pigiau už dyzelinį „330d“ variantą. Tad hibridų priešininkai savo >>>>>>> pasirinkimo nebegalės pateisinti neproporcingai didele kaina >>>>>> >>>>>> kodėl ne? 330e nėra tas pac kas 330i ar 330d. >>>>>> >>>>> >>> >