man tai 'bloga' nuo tokiu blogu: http://www.100procentuelektrinis.lt/pasidaryk-pats/patobulinimai/nissan-leaf-stiklo-rasojimas/ ant kiek su galva turi buti negerai, kad persedus is 530d, lyginti sanaudas, dziaugtis ekonomija, dziaugtis paciu leafu kibiriniu ir vazinet su kazkokiu izdivonu, kuriam net ventiliacija lipniom juostom uzklijuota, kad tik batarke iki namu datemptu. tai kaip jis vaziuoja gatvej? ogi garantuotai prie gazo prisiliest bijo ir velkasi 40kmh epr miesta su traukinuku is paskos. neduok dieve momentines kW sanaudos virsys jo isikalbeta leistina riba. reiks ratukus kviesti ir nuplauks visa menesio ekonomija... On 2016.11.24 14:26, Dovydas wrote: > bloga raso vienas Leafo turetojas, gali pasiskaitinet > > http://www.100procentuelektrinis.lt/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/elektromobilio-nissan-leaf-kilometro-kaina-spalis/ > > > > "Aras" parašė naujienų news:o13mhn$2e9$1@trimpas.omnitel.net... > > Kadangi niekad nesusidūriau, tai neturiu supratimo: > 1) kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km su elektromobiliu? > 2) kokios yra elektromobilių einamosios eksploatacijos išlaidos? > - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)? > - dirželiai (je yra, tai kas kiek km)? > - kažkas kito, ką reikia keisti tam tikrais periodais (metų laikotarpyje)? > > Tokie dalykai, kaip padangos, stabdžių kaladėlės, langų skysčiai, tai, > ko gero, kaip ir tradicinei mašinai? > > Arba trumpai - ar verta iš ekonominės pusės keisti į elektrinę mašiną? > Nenaują. Per mėnesį mieste bus nuvažiuojama 1000 (+/-100) km. Toliau, > kaip 80 km be įkrovimo nevažiuojama.