Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Sail
Data: 2016-11-25 13:10:01
Tai yra pas forda tokia fycia, kaip sildomas priekinis stiklas. Visose 
masinose tas daiktas praverstu, bet kazkodel jo nera.


"RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o190cq$lq2$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiaip jau rasojimą įtakoja ne tiek oro drėgmė, kiek skirtumas tarp oro ir 
> stiklo temperatūros. Jeigu automobilio viduje bus tokia pati temperatūra 
> kaip lauke, tai langai nelabai ir rasos. Man tai kelia įtarimą to rašytojo 
> teiginys, kad saloną reikia šildyti vien tam, kad stiklai nerasotų. Gal 
> efektyviau visgi būtų kondicionierius/šalto oro pūtimas/stiklo šildymas?
>
>
> 2016-11-25 11:14, CodeC rašė:
>> On 2016.11.25 10:44, Dainiushas wrote:
>>> tai kaip kitaip gali būt su rasojimu, jei uždaromas sauso oro patekimas
>>> iš lauko? :D
>>>
>>> įsijunk recirkuliaciją, užrasos momentaliai.
>>
>> wrong. isijunk kondiske IR recirkuliacija, tada taip isdziovins, kad
>> akis perstet prades. koks dar sausas oras, kai lauke lyja.
>>
>>>
>>>
>>> On 11/25/2016 10:42 AM, Linas Petkevičius wrote:
>>>> Su I3 nuvaziaves kokius 5000 km jau. Gal kazkas kitaip isspresta, bet
>>>> del rasojimo problemu tik cia pirma karta isgirdau. Ar kazka ne taip
>>>> darau?
>>>>
>>>> "Dainiushas"  wrote in message news:o18sdb$i2o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> na tai bet tai nieko nepasako apie Leaf'ą tai, kad su juo važinėja
>>>> kažkoks lopas botanikas ir rašo į blogą nesąmones :).
>>>>
>>>> Va man pvz. vietoj troikės leaf'as puikiai sueitų, įkrovos jaučiu
>>>> savaitei užtektų. Ir nereiktų savaitgalį būtent su ja važinėt vien tam,
>>>> kad bent majonezas iš tepalo išgaruotų....
>>>>
>>>> On 11/25/2016 10:16 AM, CodeC wrote:
>>>>> ka reiskai kazkas? taigi pats blogo autorius cia raso. yra foto leafo
>>>>> uzklijuoto su lipnia juosta. ir dar beveik visuose savo postuose apie
>>>>> savo genialu sprendima ir rasojimo problema uzsimena.
>>>>>
>>>>> On 2016.11.25 09:52, Dainiushas wrote:
>>>>>> man atrodo kažkas ten trolina forumjuką :D
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>