Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-25 16:19:41
tai kad tas ant to iseina. tai ka tu vadini 'striksejimu' dazniausiai 
tereiskia geresne uzimta pozicija prie sekancio sviesoforo arba 
apskritai pravaziavima nesustojus. ir tik nesvaig apie 
raudonas/geltonas, nes as ne apie tai cia. esu specialiai vazinejes 
menesi vadinamu 'bandos' tempu, ir poto siek tiek dinamiskiau. bent jau 
mano trasoj, mano salygom kuro sanaudos skyresi demesio nevertais 
mililitrais.

On 2016.11.25 16:13, Dainiushas wrote:
> tai, kad nemanau, jog žymi srauto dalis apskritai sugeba tą 100 per 10s
> surinkt. Nekalbant, kad niekas gi ten nešokinėja, nes iki sekančio
> šviesoforo šuolis labai trumpas gaunasi. O per kuro sąnaudas kerta
> nehujovai.
>
>
> On 11/25/2016 4:11 PM, CodeC wrote:
>> On 2016.11.25 16:05, Dainiushas wrote:
>>> nu tai straksi kaip isterikas :). Beje, kad važiuot prieš bandą pilna
>>> pakanka būdos su 15s iki 100, bandyta.
>>
>> ne, as tiesiog vaziuoju taip, kad sone nesimajacintu kruva
>> nesiorientuojanciu kibiru. isibegeju ir vaziuoju tolygiu greiciu, kai
>> jau bunu tolokai nuo kitu. tie kurie straksi, paprastai dar greiciau pro
>> sona praskrenda, bet man jie neidomus.
>> gal pries 20 metu 15s ir uzteko. siais laikais banda orientuota bent jau
>> i 10s, tai su 15s nebent bandos viduryje su srautu vilktis uztenka.
>> ir siaip, tai kas yra paskutines sultys is 15s budos, tera apsilimas 7s
>> budai.
>>
>>