tai kodel tie elektromobiliai nekainuoja kelis kartus mažiau už benzinus/dyzelius, jeigu juose taip viskas paprasta ir pigu ? paklausa per didele ir nespeja gamint ?:) Pvz kiek ten tas Leafas ? kazkur radau nuo 34 kEUR. Grubiai 2 kartus daugiau uz panašios klasės benzinini kibirą. Įsivaizduok kad elektrinė žoliapjove kainuoja du kartus brangiau uz benzinine :) "ravikas" <rr@rr.rr> wrote in message news:o1462r$c82$1@trimpas.omnitel.net... > 2016.11.23 14:56, Laimis rašė: >> nu jo.. kai starteris nusibaigia tai ziurek ne tik sepetelius keiti, bet >> dar paaiskeja kad ir ivores isdilusios , ir kolektoriu shlifuot reikia, >> ir bendeksas susidevejes, ir inkaro apvijos trumpina/nekontaktuoja, >> pritraukimo reles kontaktai isdege... >> O cia tik WD40 papurski ir toliau varai :) > > tik tiek kad starterio ar naujo ar jo kapitalinio remonto kaina skiriasi > kartais lyginant su vidaus degimo varikliu. > >> >> >> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message >> news:o13vi4$7l9$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai kad realiai tik akumuliatoriu problema yra. >>> kokiu elektrovarikliu kaina ir patikimumas lyginant su vidaus degimo >>> varikliais skirasi keliom eilem. Va primesk, sudilusiam >>> elektrovarikliui kapitalke reiskia "pakeisti sepetelius ir papurksti >>> kontaktus aerozoliu", ir palygink tai su kokio tsfi planine operacija >>> tepalo suvartojimui sumazinti :) >>> >>> "Laimis" parašė naujienų news:o13si8$5v6$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> jau isrado amzinus elektrovariklius, amzinus akumuliatorius, amzina ir >>> negendacia elektronika ir t.t. ? >>> >>> >>> >