Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Laimis
Data: 2016-11-23 16:31:14
tai kodel tie elektromobiliai nekainuoja kelis kartus mažiau už 
benzinus/dyzelius, jeigu juose taip viskas paprasta ir pigu ? paklausa per 
didele ir nespeja gamint ?:)
Pvz kiek ten tas Leafas ? kazkur radau nuo 34 kEUR.  Grubiai 2 kartus 
daugiau uz panašios klasės benzinini kibirą.
Įsivaizduok kad  elektrinė žoliapjove kainuoja du kartus brangiau uz 
benzinine :)




"ravikas" <rr@rr.rr> wrote in message 
news:o1462r$c82$1@trimpas.omnitel.net...
> 2016.11.23 14:56, Laimis rašė:
>> nu jo.. kai starteris nusibaigia tai ziurek ne tik sepetelius keiti, bet
>> dar paaiskeja kad ir ivores isdilusios , ir kolektoriu shlifuot reikia,
>> ir bendeksas susidevejes, ir inkaro apvijos trumpina/nekontaktuoja,
>> pritraukimo reles kontaktai isdege...
>> O cia tik WD40 papurski ir toliau varai :)
>
> tik tiek kad starterio ar naujo ar jo kapitalinio remonto kaina skiriasi 
> kartais lyginant su vidaus degimo varikliu.
>
>>
>>
>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message
>> news:o13vi4$7l9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai kad realiai tik akumuliatoriu problema yra.
>>> kokiu elektrovarikliu kaina ir patikimumas lyginant su vidaus degimo
>>> varikliais skirasi keliom eilem. Va primesk, sudilusiam
>>> elektrovarikliui kapitalke reiskia "pakeisti sepetelius ir papurksti
>>> kontaktus aerozoliu", ir palygink tai su kokio tsfi planine operacija
>>> tepalo suvartojimui sumazinti :)
>>>
>>> "Laimis"  parašė naujienų news:o13si8$5v6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> jau isrado amzinus elektrovariklius, amzinus akumuliatorius, amzina ir
>>> negendacia elektronika ir t.t. ?
>>>
>>>
>>>
>