dabar dar pasakyk, kad tavo alfa su 5/100 važiuoja ir jau būsim viską sužinoję :D On 11/24/2016 11:00 AM, CodeC wrote: > toks, kuris GALI vaziuoti su 5l ARBA per 7s iki 100-to. > kaip nori taip vaziuoji. pasirinkimo laisve - cia esme. > leafe turi pasirinkima is labai prasto valinimo/prasto atstumo bei is > prasto valinimo/labai prasto atstumo. > > On 2016.11.24 10:56, nekas wrote: >> Cia koks dyzelis, darantis 100 per 7s, vaziuoja su 5l / 100km >> Nepamirskim, kad veiksmas miestas ir automatas - nes lyginam su >> elektriniais. Tai bus bent jau 7 l, o gal ir 10 l ir daugiau, jei trumpi >> atstumai. >> >> On 2016-11-24 09:07, CodeC wrote: >>> On 2016.11.24 00:29, Dainiushas wrote: >>>> >>>>> nu tai kur nori, ten tempi. as gal rasiu, kur gerai 'paziurejes' >>>>> megane >>>>> uz 13k gausi. irgi argumentas? >>>>> >>>> >>>> nu tai pasižiūrėk Leaf'ą analogiškai >>>> >>>>> >>>>>> nu kaip pažiūrėsi. surask kibirą kuris startuos kaip elektra, >>>>>> pažiūrėsi >>>>>> kiek ris ir kiek kainuos :D >>>>> >>>>> apsviesk kas ten ypatingo, aisku nesvaigstant apie teslas visokias. >>>>> pvz alfa giulia kainuoja panasiai kaip tas leafas. atrodo ir vaziuoja >>>>> kaip masina. 0-100 speju gausis vos ne per puse geresnis. >>>>> >>>> >>>> Tam kur per pusę geresnis mieste reiks turbūt virš 10 98-to. likutinė >>> >>> skaityk is naujo. 2.2 dyzelis vartoja ~5l/100, vaziuoja 6.4-8.4s/100kmh. >>> leafas jei gerai pamenu >11s/100kmh. apie koki elektros startavima tu >>> cia sneki? bilekuris nekibirnis dyzelis paliks ta leafa toli toli. ar >>> jau apie supercarus cia? >>> >>>> alfos kaži ar bus geresnė už Leaf'o su mirusia batareike :). Čia viską >>>> sudėjus turbūt troikė pigiau gausis :D. Bet tai bet kuriuo atveju >>>> neturės nieko bendro su Leaf'o kilometro kaina, su žaliu įvaizdžiu, su >>>> autobusų juostomis ir su haliavu parkavimu ;). >>>> >>>> nu ir ne tik leaf'as yra. galų gale yra i3, ūrodas, bet prikolnas ir >>>> valit neblogai jau :) >>> >> >