rinku daug iskreiptu yra. modelis ir parametrai atspindi progresa arba jo nebuvima. nei pagal parametrus, nei pagal atsiliepimus forumuose, leafas niekur nepajudejo nei per cm nuo gamybos pradzios iki dabar. kaip neiveike 100km mieste antrais metais, taip ir neiveikia. iki deklaruotu 170km ar kiek ten, nedatempe apskritai niekada net naujas. tai yra toks pravalas, kad didesnio rasti turbut neimanoma. On 2016.11.25 15:37, Linas Petkevičius wrote: > O kodel apsiriboti modeliu? Gal geriu rinkomis? Olandijos, Norvegijos? > Apie pirmaja galiu ir praktiskai papasakot - jei pastoviai ten > gyvenciau, sekantius karutis prie dabaritnes situacijos tikrai butu > elektrinis. Kas gasdintu, tai per greitas ju didejimo kiekis rinkoje, > kas gali priversti valstybe sumazinti elektromobiliams skiriamus bonusus. > > "CodeC" wrote in message news:o19e5r$32e$1@trimpas.omnitel.net... > > kaip pasakysi. > paliekam 195x ramybej. paliekam net 1990 ramybej, nes tuoj pasakysi, kad > licio batarkiu dar tada 'nebuvo'. > apsiribojam leaf'u. gaminamas ne pirmus metus ir kaip surpantu pagristai > tikiuosi, tobulinamas. pakomentuosi, kaip is esmes pasikeite sitie trys > mineti kriterijai butent sitame modelyje nuo jo gamybos pradzios ir kas > tau leidzia teigti ir palaikyti taip teigiancius, kad elektromobiliai > 'tuoj tuoj' pakeis benzininius. ivardink esmini progresa butent sitame > siaurame vieno modelio kontekste bent jau. skaiciais, procentais. nes > kolkas visi sitie 'pazadai' tai ant oro pakabinti, 'is nieko i viska > visaj tuoj pat'. ir taip jau varo ne viena desimtmeti, jei nezinojai ir > negirdejai. bent minimaliai sukonkretink ta 'tuoj tuoj', o as tau pazadu > po savaitgalio papastinti pora idomiu faktu apie elektromobilius, nes > nors ir esu skeptikas, bet ta tema domiuosi.