Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: quercus
Data: 2016-11-25 13:09:24
On 24/11/16 14:18, CodeC wrote:
> nominali talpa - taip pat. as cia lenkiau link ilgaamziskumo, jeigu dar
> nesupratai.

Nesupratau, nes nori parašyt protingai, bet rašai nesamones.


> susirask jei idomu darytus tyrimus, ju simtai pridaryti.
> kraunant licio batarke nominalia itampa, ar siek tiek didesne (+xx mV),
> batarkes tarnavimo laikas (ciklu skaicius) isauga desimtis ar ne simtus
> kartu, lyginant su perkrovimu iki 4.2V.

Duok linką į nors vieną tyrimą, kur baterija pilnai įkraunama kraunant 
nominalia įtampa. Nominali įtampa - tai maždaug įtampos vidurkis tarp 
pilnai įkrautos ir iškrautos baterijos. Ir tai greičiausiai sudarys 
mažiau nei pusė viso krūvio. Prijungęs 3.7V įtampą prie baterijos, kuri 
išsikrovus iki nominalios įtampos, gausi 0 amperų į bateriją ir galėsi 
laukt išsižiojęs, bet ji niekaip nesikraus.

> taciau mazeja baterijos talpa,
> tas maniau savaime aisku. va todel bateriju technologijos, kalbant apie
> dideles talpos, ir masinio vartojimo daiktus, kolkas yra gilioj siknoj.
> nes kolkas dar nera tokiu, kurios turetu racionalia talpa ir racionalu
> tarnavimo laika. jau nekalbant apie kaina.

Filosofuot nereikia. Kas yra racionali talpa ir racionalus tarnavimo 
laikas? Pirmiau pasidomėk apie skirtingus baterijų tipus, jų parametrus, 
skirtingus krovimo režimus ir kodėl taip yra ir t.t.

> p.s. military daiktuose licio batarkes kraunamos iki zymiai mazesnes
> itampos, butent del ilgaamziskumo ir patikimumo.

Pamatuok pilnai įkrautos "military baterijos" įtampą ir tada parašyk čia.

q.