Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Aras
Data: 2016-11-25 10:52:43
Sutinku. Iš šios pusės taip pat įdomu, koks bus nuvertėjimas tų elektrinių mašinų po, tarkim, 5 metų.


"RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18sk7$i9e$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet yra žmonių, kuriems vienintelis kriterijus - automobilio kaina 
> ((nuvertėjimas+kuras+remontas+eksploatacija)/(km|metai)). Tai daugeliu 
> atveju tas nuvertėjimas viską permuša.
> 
> 2016-11-25 09:05, Aras rašė:
>> Kad ir su kledaru, bet važiuoti reikia kasdien. Todėl nuolatiniai remontai manęs nežavi. Tuo labiau, kad kas du metus reikia ir TA pereiti.
>>
>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18lfs$c1o$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kai visa tai bus, naujų auto su vidaus degimo gal iš viso nebebus. O
>>> realiai visos tos su vidaus degimo varikliais smirda ir teršia orą. Vien
>>> dėlto galima primokėti. Dėl akcizo - tai reikia suvokti šio mokesčio
>>> prasmę. Jis paprastai mokamas nuo tų produktų, kurių vartojimą nori
>>> mažinti, arba dėl kurių kyla papildomos išlaidos visuomenei ir jas
>>> reikia kompensuoti. Pvz. alkoholis, tabakas kenkia sveikatai ir dėl jų
>>> padidėja sveikatos apsaugos išlaidos. Vidaus degimo varikliai teršia
>>> orą. Na taip, per kurą dar gali surinkti mokesčius ir už kelių tiesimą
>>> bei jų priežiūrą - šiuo atžvilgiu bus prasminga imti akcizą už
>>> automobilių naudojamą elektrą, jeigu įmanoma tai atskirti. Taip pat
>>> iškastinį kurą naudojant pagaminama elektra gali būti apmokestinama
>>> taršos akcizu, bet dėl to tik dar labiau plėsis elektros gamyba iš
>>> atsinaujinančių šaltinių.
>>>
>>> Šiaip jau šiuo metu jeigu reiktų papildomo automobilio trynimui mieste -
>>> labai rimtai galvočiau apie elektrą. Aišku, jeigu vienintelis tikslas
>>> ekonomija - tai bet kuriuo atveju pigiausia bus koks kledaras <1000
>>> eurų, kuris beveik nenuvertėja, o remontuojamas nors dažnai, bet
>>> detalėmis išimtomis iš nebevažiuojančių kledarų.
>>>
>>> 2016-11-24 10:25, Invertuota panda rašė:
>>>> On 11/24/16 08:12, Dainiushas wrote:
>>>>> IMHO laiko klausimas. prieš pora metų man ir atrodo nesąmonė, dabar
>>>>> kažkaip visai jau gal net ir važinėčiau.
>>>>
>>>> Su laiku tai bent jau artimoje ateityje bus tik blogiau, nes
>>>> infrastruktura nespes paskui. Cia kaip su kamsciais gatvese: kol masinu
>>>> nedaug, tol zajabIs, tusti prospektai. Kai tik "ateis laikas" ir ju
>>>> prades dauget, viskas uzsikish ir daugiau stovesi kamsciuose nei vaziuosi.
>>>>
>>>> T.y. pasibaigs visi tie "skatinimai", uzakcizins elektra, nubrauks
>>>> autobusu juostas etc. Prie public pakroveju stoves eiles. Elektros
>>>> tinklai ims ribot elektros kieki namui, nes kitaip nebenesa ju
>>>> infrastruktura. Minetai infrastrukturai modernizuot uzkraus mokesti,
>>>> visi keiksis. Ai, dar staiga pasirodys, kad licio, vario, neodimo ir
>>>> kitu dalyku pasiula nera gumine ir kainos shaus i virsu, panasiai kaip
>>>> ir su nafta. Etc etc.
>>>>
>>>> O siaip tai as irgi mielai vazineciau, nors ir rytoj. Tik vat neturiu
>>>> kur ismeigt, rozetes po langais tik 2 ir jos visada uzimtos carsharingo
>>>> leafais ir zoe. Tuom visi norai ir pasibaigia, jau net neskaiciuojant
>>>> dideles kainos.
>>>>
>>>> Dar pridekim tai, kad atsiradus daugiau elektromobiliu jie neisvengiamai
>>>> prades sproginet ir zudyt savo keleivius. Kaip ta tesla usoj, kur po
>>>> normaliom salygom isgyvenamos avarijos sprogo akumuliatoriai ir gyvus
>>>> iskepe savo keleivius.
>>>
>>
> 
>