Sutinku. Iš šios pusės taip pat įdomu, koks bus nuvertėjimas tų elektrinių mašinų po, tarkim, 5 metų. "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18sk7$i9e$1@trimpas.omnitel.net... > Bet yra žmonių, kuriems vienintelis kriterijus - automobilio kaina > ((nuvertėjimas+kuras+remontas+eksploatacija)/(km|metai)). Tai daugeliu > atveju tas nuvertėjimas viską permuša. > > 2016-11-25 09:05, Aras rašė: >> Kad ir su kledaru, bet važiuoti reikia kasdien. Todėl nuolatiniai remontai manęs nežavi. Tuo labiau, kad kas du metus reikia ir TA pereiti. >> >> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18lfs$c1o$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kai visa tai bus, naujų auto su vidaus degimo gal iš viso nebebus. O >>> realiai visos tos su vidaus degimo varikliais smirda ir teršia orą. Vien >>> dėlto galima primokėti. Dėl akcizo - tai reikia suvokti šio mokesčio >>> prasmę. Jis paprastai mokamas nuo tų produktų, kurių vartojimą nori >>> mažinti, arba dėl kurių kyla papildomos išlaidos visuomenei ir jas >>> reikia kompensuoti. Pvz. alkoholis, tabakas kenkia sveikatai ir dėl jų >>> padidėja sveikatos apsaugos išlaidos. Vidaus degimo varikliai teršia >>> orą. Na taip, per kurą dar gali surinkti mokesčius ir už kelių tiesimą >>> bei jų priežiūrą - šiuo atžvilgiu bus prasminga imti akcizą už >>> automobilių naudojamą elektrą, jeigu įmanoma tai atskirti. Taip pat >>> iškastinį kurą naudojant pagaminama elektra gali būti apmokestinama >>> taršos akcizu, bet dėl to tik dar labiau plėsis elektros gamyba iš >>> atsinaujinančių šaltinių. >>> >>> Šiaip jau šiuo metu jeigu reiktų papildomo automobilio trynimui mieste - >>> labai rimtai galvočiau apie elektrą. Aišku, jeigu vienintelis tikslas >>> ekonomija - tai bet kuriuo atveju pigiausia bus koks kledaras <1000 >>> eurų, kuris beveik nenuvertėja, o remontuojamas nors dažnai, bet >>> detalėmis išimtomis iš nebevažiuojančių kledarų. >>> >>> 2016-11-24 10:25, Invertuota panda rašė: >>>> On 11/24/16 08:12, Dainiushas wrote: >>>>> IMHO laiko klausimas. prieš pora metų man ir atrodo nesąmonė, dabar >>>>> kažkaip visai jau gal net ir važinėčiau. >>>> >>>> Su laiku tai bent jau artimoje ateityje bus tik blogiau, nes >>>> infrastruktura nespes paskui. Cia kaip su kamsciais gatvese: kol masinu >>>> nedaug, tol zajabIs, tusti prospektai. Kai tik "ateis laikas" ir ju >>>> prades dauget, viskas uzsikish ir daugiau stovesi kamsciuose nei vaziuosi. >>>> >>>> T.y. pasibaigs visi tie "skatinimai", uzakcizins elektra, nubrauks >>>> autobusu juostas etc. Prie public pakroveju stoves eiles. Elektros >>>> tinklai ims ribot elektros kieki namui, nes kitaip nebenesa ju >>>> infrastruktura. Minetai infrastrukturai modernizuot uzkraus mokesti, >>>> visi keiksis. Ai, dar staiga pasirodys, kad licio, vario, neodimo ir >>>> kitu dalyku pasiula nera gumine ir kainos shaus i virsu, panasiai kaip >>>> ir su nafta. Etc etc. >>>> >>>> O siaip tai as irgi mielai vazineciau, nors ir rytoj. Tik vat neturiu >>>> kur ismeigt, rozetes po langais tik 2 ir jos visada uzimtos carsharingo >>>> leafais ir zoe. Tuom visi norai ir pasibaigia, jau net neskaiciuojant >>>> dideles kainos. >>>> >>>> Dar pridekim tai, kad atsiradus daugiau elektromobiliu jie neisvengiamai >>>> prades sproginet ir zudyt savo keleivius. Kaip ta tesla usoj, kur po >>>> normaliom salygom isgyvenamos avarijos sprogo akumuliatoriai ir gyvus >>>> iskepe savo keleivius. >>> >> > >