Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: quercus
Data: 2016-11-25 15:13:21
Tu čia labai toli šovei. Turint galvoj, kad prieš 10-15 metų nelabai 
tebuvo elektromobilių, nei infrastruktūros, tai reikėtų nuo ten ir pradėti.

Su dešimtmečių ataskaitom ir grafikėliais labai nesidraskyk, čia man ne 
koks bakalaurinis. Jei sumokėsi už savaitės researcha, tai galėsiu ir 
tuos grafikėlius nupiešti.

O šiaip, 195x tebuvo tik elektriniai forkliftai ir kokie nors 
mini-vilkikai darbui gamybinėse patalpose. Naudojo švino rūgštinius arba 
geležies šarminius akumuliatorius.
Naudoti tokias technologijas automobiliuose nebuvo prasmės ir reikalo, 
nors pavienių eksperimentų būta.

Bet palik tuos 1950 ramybėj. Kad jau esi toks žingeidus, tai tau Google 
į rankas. Pasidomėk kaip elektrinės technologijos keitėsi nuo 1990 iki 
dabar. Tada pakalbėsim apie progresą ar jo nebuvimą.

q.






On 25/11/16 12:44, CodeC wrote:
> On 2016.11.25 14:36, quercus wrote:
>> On 25/11/16 12:35, CodeC wrote:
>>> On 2016.11.25 14:32, quercus wrote:
>>>
>>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta.
>>>
>>> pvz?
>>
>> Kokio tu nori pavyzdžio? Kaip pradės tobulėt? Ar kad tai jau vyksta?
>
> realaus. kaip pasikeite elektromobilis siais atzvilgiais:
>
> * santykine kaina, lyginant su tos pacios klases auto su vidaus degimo
> varikliais. israiska procentais.
> * nuvaziuojamu atstumu viena ikrova. israiska kilometrais.
> * ilgaamziskumu. galima apsiriboti baterijos. israiska metais IR ridos
> kilometrais
>
> visus tris prasom bent kas 10 metu intervalais nuo tarkim kokiu 1950,
> kad galima butu bent kakzoki grafikeli nupiesti ir kazka burti apie ateity.
>
> tik prasom ne kazkokius vienetinius prototipus i eteri kisti, o
> serijinius visuomenei skirtus modelius komentuoti.
>
>>
>> q.
>