nesiplėšiau, kodekui jo neseną bazarą priminiau :) On 11/30/2016 10:24 AM, spakainas wrote: > Na tai kasbeko, bet jei naudot su galva tai džiugins ir sąnaudos ir > dinamika, jei poreikiai draskyt valandą dugnais žiede - tai beabejo, > hibridas netinka. > O šiaip tai čia kažkur su kodeku plėšeisi kad mieste nėra kur lakstyt ir > apskritai nx galingo reikia :D > > 2016.11.30 09:59, Dainiushas rašė: >> nu tai su e pasismaukysi ilgiau po miestą, baigsis batareika ir bus 8s >> iki 100 :) >> >> On 11/30/2016 9:58 AM, spakainas wrote: >>> O šitą - kuo ten labai iš principo daug skiriasi 330i nuo 330E? 5.8 ir >>> 6.1 iki šimpto attitinkamai. Pas abu i4 motorai. Tam tie skaičiukai ir >>> sugalvoti, kad botanikams lengviau lygint būtų. Ar aš čia kažko nežinau? >>> >>> 2016.11.29 23:09, Dainiushas rašė: >>>> boootanikams - skaičiukai tie patys >>>> >>>> 11/29/2016 6:21 PM, invertuota panda rašė: >>>>> On Tue, 29 Nov 2016 15:04:32 +0100, "Mindaugas" >>>>> <viesasemailas@gmail.com> wrote: >>>>>> Čia kažkas rašė apie hybrid'ų brangumą, delfis kaip tik straipsnį >>>>>> įmetė: >>>>>> http://www.delfi.lt/auto/testai/bmw-keiciasi-ir-puola-placiu-frontu.d?id=73013934 >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> Įdomiausia kaina, hybridas ir dar su plug-in pigiau nei dyzelis: >>>>>> „330e“ kainuoja vos tūkstančiu daugiau nei „330i“ ir net 5000 eurų >>>>>> pigiau už dyzelinį „330d“ variantą. Tad hibridų priešininkai savo >>>>>> pasirinkimo nebegalės pateisinti neproporcingai didele kaina >>>>> >>>>> kodėl ne? 330e nėra tas pac kas 330i ar 330d. >>>>> >>>> >>