Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-11-30 11:54:34
nesiplėšiau, kodekui jo neseną bazarą priminiau :)

On 11/30/2016 10:24 AM, spakainas wrote:
> Na tai kasbeko, bet jei naudot su galva tai džiugins ir sąnaudos ir
> dinamika, jei poreikiai draskyt valandą dugnais žiede - tai beabejo,
> hibridas netinka.
> O šiaip tai čia kažkur su kodeku plėšeisi kad mieste nėra kur lakstyt ir
> apskritai nx galingo reikia :D
>
> 2016.11.30 09:59, Dainiushas rašė:
>> nu tai su e pasismaukysi ilgiau po miestą, baigsis batareika ir bus 8s
>> iki 100 :)
>>
>> On 11/30/2016 9:58 AM, spakainas wrote:
>>> O šitą - kuo ten labai iš principo daug skiriasi 330i nuo 330E? 5.8 ir
>>> 6.1 iki šimpto attitinkamai. Pas abu i4 motorai. Tam tie skaičiukai ir
>>> sugalvoti, kad botanikams lengviau lygint būtų. Ar aš čia kažko nežinau?
>>>
>>> 2016.11.29 23:09, Dainiushas rašė:
>>>> boootanikams - skaičiukai tie patys
>>>>
>>>> 11/29/2016 6:21 PM, invertuota panda rašė:
>>>>> On Tue, 29 Nov 2016 15:04:32 +0100, "Mindaugas"
>>>>> <viesasemailas@gmail.com> wrote:
>>>>>> Čia kažkas rašė apie hybrid'ų brangumą, delfis kaip tik straipsnį
>>>>>> įmetė:
>>>>>> http://www.delfi.lt/auto/testai/bmw-keiciasi-ir-puola-placiu-frontu.d?id=73013934
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Įdomiausia kaina, hybridas ir dar su plug-in pigiau nei dyzelis:
>>>>>> „330e“ kainuoja vos tūkstančiu daugiau nei „330i“ ir net 5000 eurų
>>>>>> pigiau už dyzelinį „330d“ variantą. Tad hibridų priešininkai savo
>>>>>> pasirinkimo nebegalės pateisinti neproporcingai didele kaina
>>>>>
>>>>> kodėl ne? 330e nėra tas pac kas 330i ar 330d.
>>>>>
>>>>
>>