supratau. jei aš važiučiau 40-50km per dieną, kas būtų kitaip? On 11/27/2016 10:52 PM, CodeC wrote: > tipo nesupratai, ka norejau pasakyt? > > On 2016.11.27 22:49, Dainiushas wrote: >> tipo maždaug tie leaf'ai su laidais važinėja? :) >> >> On 11/27/2016 8:46 PM, CodeC wrote: >>> nu tai krauna ta taksi po kiekvienos keliones keliolika-keliasdesimt km, >>> kas reiskia kad akumo niekad rimtai neiskrauna. idomu buvo bent 10 kartu >>> pilnai iskrove per visa rida ar ne. skoda su usais dar daugiau km susuka >>> ir neturi jokiu problemu su baterijom... >>> >>> On 2016.11.27 14:24, Dainiushas wrote: >>>> na tai kolegos sako, kad jie tiek apskritai nenuvažiuos. >>>> >>>> >>>> http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/nissan-leaf-taksi-elektromobilis-estijoje-nuvaziavo-jau-218-tukst-kilometru-221-540154 >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> 11/27/2016 2:14 PM, Ignas rašė: >>>>> o elektromobiliai nuo 200kkm atrodys kaip ka tik isluptas >>>>> saldainis? ar >>>>> cia palygint korektiskai nera kaip, tai, kad teisesnis atrodytum, >>>>> lygini >>>>> nenuvaziavusi 100kkm elektrokara su 200kkm nuvaziavusiu ubytu >>>>> kibireliu? >>>>> >>>>> On 2016-11-27 13:52, Dainiushas wrote: >>>>>> na pusantro gal net, bet nuo 200kkm dvesiančių egzempliorių jau >>>>>> tikrai >>>>>> galima parankiot. Ypač jei visa tai paeksploatuota miesto režimu. >>>>>> >>>>>> 11/27/2016 1:21 PM, Invertuota panda rašė: >>>>>>> On 11/26/16 11:18, Dainiushas wrote: >>>>>>>> tai o jei tie 5k už purkštukus katulius turbinas siurblius - tai >>>>>>>> jau >>>>>>>> apsimoka? >>>>>>> >>>>>>> Kur tie purkstukai ir katuliai 150tkm nulekusiam kibirelyje? >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >