O galima sužinoti kas tuose Priusuose yra taip gerai, kad juos verta pirkti? Kiek pamenu, labiausiai juose kliuvo faktas, kad ekonomijos ten nelabai atsiranda, o elektra jame labiau primena pardavimų vadybininko pageidavimų pildymą nei realią naudą vartotojui. 2016.11.28 13:19, spakainas rašė: > Bet žiūrėkit vIrai, kaip dabar menu kaip apie tajotos primusus prieš > kokį dešimtmetį pizdelinot - kad xuijnia ant ratų, gedimų tikimybė > didėja eksponente, nes ten pyzdec kaip visko daug - 2 sistemos, o jau > su elektra tai išvis bus pzdecas... Na ir ką turim rezultate - vienas > iš patikimesnių automobilių, elektros dalis (ne)patikimumu niekuo > perdaug neišsiskirianti, pilna buvusių ex taksų su didelėm ridom ir > t.t. Tai gal ir aliektramobiliais bus taip? SvaiKstat čia gal gi visai > be reikalo? ;] > > 2016.11.23 13:48, Dainiushas rašė: >> nu taip taip, ten varikliai su šepetėliais, elektronikos jokios, >> batareikos irgi amžinos..... >> >> kita vertus, tam tfsi bent aišku ką remontuot....skirtingai nuo derva >> užlieto elektros variklio greičio reguliatoriaus. >> >> On 11/23/2016 1:46 PM, Arj wrote: >>> tai kad realiai tik akumuliatoriu problema yra. >>> kokiu elektrovarikliu kaina ir patikimumas lyginant su vidaus degimo >>> varikliais skirasi keliom eilem. Va primesk, sudilusiam >>> elektrovarikliui >>> kapitalke reiskia "pakeisti sepetelius ir papurksti kontaktus >>> aerozoliu", ir palygink tai su kokio tsfi planine operacija tepalo >>> suvartojimui sumazinti :) >>> >>> "Laimis" parašė naujienų news:o13si8$5v6$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> jau isrado amzinus elektrovariklius, amzinus akumuliatorius, amzina ir >>> negendacia elektronika ir t.t. ? >>> >>> >>> >>