nežinai kodėl FWD karučių reduktoriai nesipisa? O šiaip tai nepriežiūra bei bloga konstrukcija parpisa bile ką, čia tikrai ne kažkokia išskirtinė EV bėda. Nors, norint visada galima pritempt :) On 12/1/2016 11:07 AM, CodeC wrote: > kad EV 'deze' turi tiek pat ar dar daugiau sansu susipist kiek > 'paprasto' rwd reduktorius, kuriame ratuku irgi panasiai. > ir jeigu reduktorius susipisa statistiskai realybej greiciau nei > automatas, tai kokia prasme postringauti apie EV 'privalumus' kazkokius > sitoj vietoj? end userio experience bus at least tas pats - 'susipiso > deze'. > > On 2016.12.01 11:01, Dainiushas wrote: >> ir ką šitam kontekste tai reiškia? >> >> On 12/1/2016 10:59 AM, CodeC wrote: >>> pataisys kasnors jeigu labai suklysiu, bet bent jau anksciau, visokiu >>> ten e30 e36 e46 'laikais' daznesni budavo reduktoriaus gedimai negu >>> pacios greiciu dezes? nes dezej tepala bent karta pakeisdavo ar bent jau >>> jo lygi priziuredavo, o reduktorius pamirstas sausas kaukia bet px. >>> >>> On 2016.12.01 10:54, Dainiushas wrote: >>>> bet kurioj dėžėj yra ratukai kurie sukasi visada. Ir 9-ių bėgių >>>> automate >>>> jų tikrai daugiau nei vienoj "planetarkėj". >>>> >>>> On 12/1/2016 10:46 AM, Invertuota panda wrote: >>>>> On 11/30/16 12:50, Dainiushas wrote: >>>>>> opa! tai ko tauta pastoviai verkia, kad viskas tik blogyn? >>>>> >>>>> tai aliektramabilius tai irgi liecia, ten irgi lygiai taip pat bus tik >>>>> blogyn, trumparegiai bynkaunteriai juk niekur neprapuls. >>>>> >>>>> Ir apskritai, daiGto ilgaamziskumas nebutinai tiesiogiai susijes su >>>>> ratuku kiekiu. Gali buti netgi atvirksciai. Nes vienu metu naudojami >>>>> tik >>>>> keli ratukai reikalingi konkreciai shaibai, visi kiti chillina, >>>>> siurbcioja Piña Colada ir tuo paciu maziau dyla. >>>>> >>>>> Jei dezhe turi tik viena pavara, tada visada dyla visi. Che beje >>>>> sveika >>>>> prisimint, kad aliektramabiliu dezhes ir taip labiau smaugiamos. Taigi >>>>> nerealus sansai bynkauteriams sutaupyt daugiau nei sveika :) >>>> >>> >> >