Nevisai. Kur kas svarbesnis dalykas yra krovimo srovė. Įtampa taip pat svarbu, bet tik baterijoms iš daug celių ir tik galutinėje krovimo stadijoje. Akumą nužudo ne per didelė įtampa, o per didelė srovė. Ličio baterijoms krauti reikalingi krovimo kontroleriai, palaikantys pastovią krovimo srovę kol būna pasiekiama įsotinimo įtampa. Greitam krovimui naudojama didesnė srovė, lėtam - mažesnė srovė. Bet kokiu atveju, kad srovė tekėtų į celę, o ne iš jos, krovimo įtampa visada turi būti didesnė už celės įtampa. q. On 24/11/16 08:10, CodeC wrote: > visur esminis dalykas yra krovimo itampa. > is esmes niekas niekur nekrauna akumu taip, kaip jiems sveikiausia, nes > tai trunka amzinybe. visur akumai yra 'perkraunami', tam kad greiciau > ikrauti. skirtingiems akumams numatytos skirtingos 'saugios' perkrovimo > ribos, prie kuriu jie dar nesilydo :) trumpalaikis pagreitintas krovimas > reiskia visur ta pati - dar pakelta krovimo itampa, leidzia krauti labai > ribota laika. bet tai labai smarkiai itakoja baterijos tarnavimo laika. > > On 2016.11.24 10:06, Invertuota panda wrote: >> On 11/24/16 09:01, Dainiushas wrote: >>> giliai įsivaizduoju, kad labiau svarbu ampervalandės, o ne kiek kartų >>> pajungi ant įkroviklio. >> >> Ir viena ir kita, gi niekuo nesiskiria nuo laptopu ar mobilkes akumu. >> Svarbu netgi "amzius". >> >