Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: quercus
Data: 2016-11-24 15:11:42
Nevisai. Kur kas svarbesnis dalykas yra krovimo srovė. Įtampa taip pat 
svarbu, bet tik baterijoms iš daug celių ir tik galutinėje krovimo 
stadijoje.

Akumą nužudo ne per didelė įtampa, o per didelė srovė. Ličio baterijoms 
krauti reikalingi krovimo kontroleriai, palaikantys pastovią krovimo 
srovę kol būna pasiekiama įsotinimo įtampa. Greitam krovimui naudojama 
didesnė srovė, lėtam - mažesnė srovė. Bet kokiu atveju, kad srovė tekėtų 
į celę, o ne iš jos, krovimo įtampa visada turi būti didesnė už celės 
įtampa.

q.



On 24/11/16 08:10, CodeC wrote:
> visur esminis dalykas yra krovimo itampa.
> is esmes niekas niekur nekrauna akumu taip, kaip jiems sveikiausia, nes
> tai trunka amzinybe. visur akumai yra 'perkraunami', tam kad greiciau
> ikrauti. skirtingiems akumams numatytos skirtingos 'saugios' perkrovimo
> ribos, prie kuriu jie dar nesilydo :) trumpalaikis pagreitintas krovimas
> reiskia visur ta pati - dar pakelta krovimo itampa, leidzia krauti labai
> ribota laika. bet tai labai smarkiai itakoja baterijos tarnavimo laika.
>
> On 2016.11.24 10:06, Invertuota panda wrote:
>> On 11/24/16 09:01, Dainiushas wrote:
>>> giliai įsivaizduoju, kad labiau svarbu ampervalandės, o ne kiek kartų
>>> pajungi ant įkroviklio.
>>
>> Ir viena ir kita, gi niekuo nesiskiria nuo laptopu ar mobilkes akumu.
>> Svarbu netgi "amzius".
>>
>