Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-24 16:46:46
On 2016.11.24 16:39, Dainiushas wrote:
> On 11/24/2016 4:30 PM, CodeC wrote:
>> On 2016.11.24 16:26, Dainiushas wrote:
>>> tai padėta stalčiuj laikytų dar ilgiau!
>>
>> jeigu nesupratai, tai reiskia tai, kad norint nuvaziuoti pakamkamai toli
>> ir tai daryti ne vienus metus, potencialiai reikia prikrauti daugiau
>> batarkiu i elektromobili, tai reiskia didesne kaina, svori ir turi.
>
> nu bet suprask, žmonės daug  metų krušosi su tom batarkėm ir nustatė,
> kad 4.2V tai toks daugiau mažiau neblogas kompromisas. Jei, kaip kažkas
> rašė, batarkė automobilyje naudojama 20-80% režimu, tai ten ir tų 4.2V
> nebus, bus turbūt ~4V.

nu tai valio, gal todel ir nesigauna leafui mieste net 100km nuvaizuot 
vos tik oras ne +25 C. o kainuoja kaip normali masina. tai kiek ji 
kainuotu, jeigu nuvaziuotu bent puse normalios masinos atstumo su viena 
ikrova? kaip tesla?

>
>>> Military - 4.0V, taip?
>>
>> jei neklystu tai apie 3.9 V.
>>
>
> 3.92V jei tiksliai. Tai čia toli gražu ne tavo siūlomi 3.7 ir tai bus
> manau apie 70% talpos kraunant iki 4.2V


bet toli grazu ir ne 4.2V ir ne siaip sau.
minti matau jau ikirtai, tik ego vis dar pasigincyt liepia.