Septynių mėnesių elektromobilio ir dyzelio palyginimas – sutaupyta 910 Eur, lyginant išlaidas kurui su BMW 530d dyzeliniu automobiliu. Remonto išlaidų nelyginu, bet Nissan Leaf kol kas keičiau tik oro filtrą, kuris kainavo mažiau nei 10 eurų. -- booraz On 2016.11.24 13:26, Dovydas wrote: > bloga raso vienas Leafo turetojas, gali pasiskaitinet > > http://www.100procentuelektrinis.lt/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/elektromobilio-nissan-leaf-kilometro-kaina-spalis/ > > > > "Aras" parašė naujienų news:o13mhn$2e9$1@trimpas.omnitel.net... > > Kadangi niekad nesusidūriau, tai neturiu supratimo: > 1) kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km su elektromobiliu? > 2) kokios yra elektromobilių einamosios eksploatacijos išlaidos? > - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)? > - dirželiai (je yra, tai kas kiek km)? > - kažkas kito, ką reikia keisti tam tikrais periodais (metų laikotarpyje)? > > Tokie dalykai, kaip padangos, stabdžių kaladėlės, langų skysčiai, tai, > ko gero, kaip ir tradicinei mašinai? > > Arba trumpai - ar verta iš ekonominės pusės keisti į elektrinę mašiną? > Nenaują. Per mėnesį mieste bus nuvažiuojama 1000 (+/-100) km. Toliau, > kaip 80 km be įkrovimo nevažiuojama.