Bet tai ten prognozės tokios pagrįstos sakyčiau. Iš 5 metų statistikos pranašauja 15 metų į priekį :) On 2016.11.25 15:56, Linas Petkevičius wrote: > Irgi niekai ir nesuprantamka tai reiskia? > > http://www.bloomberg.com/features/2016-ev-oil-crisis/img/ev-battery-cost.jpg > > > "CodeC" wrote in message news:o19fo2$45u$1@trimpas.omnitel.net... > > tik vat keista, kad pvz elementariu foto grade celiu talpa is esmes jau > nesikeicia seniai. AA size elemento talpa kaip kabo palei 2000mah taip > ir kabes matomai dar ilgai. progresas... > > On 2016.11.25 15:50, Aras wrote: >> Sutinku, tačiau ponas kodekas įsivaizduoja, kad vidaus degimo varikliai >> patobulėjo žymiai stipriau lyginant su akumuliatoriais. Tik tiek. >> >> >> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message >> news:o19eoe$3dq$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai viskas čia ok. Akumuliatorių technologija ir yra pats svarbiausias >>> faktorius elektriniam automobiliui vystytis, daugiau ten su jais >>> problemų nėra. >>> >>> Ir visgi aš pritariu minčiai kad akumuliatorių technologijos per 30 metų >>> vystėsi sparčiau negu vidaus degimo varikliai. Tiesą sakant vidaus >>> degimo varikliai savo veikimo principu niekaip nepasikeitė nuo tada, kai >>> buvo sukurti. Yra benziniai, dyzeliniai varikliai, na dar rotoriniai... >>> Ir jie veikia lygiai taip pat, kaip ir kokiais 1980 metais. Vienintelis >>> skirtumas - šiais laikais varikliai apkabinėjami elektroniniais >>> aksesuarais, kurie leidžia labiau kontroliuoti procesus, tuo sumažinant >>> kuro sąnaudas, teršalų išmetimą, medžiagų panaudojimą it t.t. Daugiau >>> ten dviračio išradinėt nėra kur. >>> >>> Visai kitaip yra su akumuliatoriais. Dar ne taip seniai (neskaitant >>> švino akumuliatorių) turėjom tik nikelio-kadmio elementus. Vėliau >>> atsirado NiMH, ličio jonų, ličio polimerų, ličio-mangano, ličio-kobalto, >>> ličio ferofosfatų elementai. Talpa nuolat auga, atiduodamos momentinės >>> srovės taip pat auga. Įkrovimo ciklų kažkada buvo skaičiuojamas >>> dešimtim, dabar jau skaičiuojamas tūkstančiais. Įkrovimo sparta taip pat >>> greitėja. Reikia tik pasidomėt. >>> >>> Bet kai atsiranda idiotas, kuris neskiria nominalios įtampos nuo >>> darbinės įtampos, kalba apie ličio elementą, kaip apie švino, tai >>> nelabai yra prasmės diskutuot. >>> >>> q. >>> >>> >>> On 25/11/16 12:36, Aras wrote: >>>> Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių technologijos >>>> tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp >>>> benzininių/elektrinių automobilių. >>>> >>>> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message >>>> news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint >>>>> (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.) >>>>> >>>>> Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda. >>>>> Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su >>>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta. >>>>> >>>>> q. >>>>> >>>>> On 25/11/16 12:24, CodeC wrote: >>>>>> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo >>>>>> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo. >>>>>> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir >>>>>> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj >>>>>> alus nemokamai" lygyje taip ir liko. >>>>>> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose >>>>>> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu >>>>>> nesiuntinjes. >>>>>> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur >>>>>> nenuprogresavo, deja. >>>>>> >>>>>> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote: >>>>>>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus >>>>>>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo? >>>>>>> >>>>>>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba >>>>>>> užčiaupk srėbtuvę. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus >>>>>>>>> degimo variklių. >>>>>>>> >>>>>>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir >>>>>>>> skaiciais. >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >