On 2016.11.24 16:26, Dainiushas wrote: > tai padėta stalčiuj laikytų dar ilgiau! jeigu nesupratai, tai reiskia tai, kad norint nuvaziuoti pakamkamai toli ir tai daryti ne vienus metus, potencialiai reikia prikrauti daugiau batarkiu i elektromobili, tai reiskia didesne kaina, svori ir turi. > > Military - 4.0V, taip? jei neklystu tai apie 3.9 V. > > On 11/24/2016 4:18 PM, CodeC wrote: >> On 2016.11.24 14:25, quercus wrote: >>> Nominali įtampa - tai yra labiau teorinis dydis, su procentais >> >> nominali talpa - taip pat. as cia lenkiau link ilgaamziskumo, jeigu dar >> nesupratai. susirask jei idomu darytus tyrimus, ju simtai pridaryti. >> kraunant licio batarke nominalia itampa, ar siek tiek didesne (+xx mV), >> batarkes tarnavimo laikas (ciklu skaicius) isauga desimtis ar ne simtus >> kartu, lyginant su perkrovimu iki 4.2V. taciau mazeja baterijos talpa, >> tas maniau savaime aisku. va todel bateriju technologijos, kalbant apie >> dideles talpos, ir masinio vartojimo daiktus, kolkas yra gilioj siknoj. >> nes kolkas dar nera tokiu, kurios turetu racionalia talpa ir racionalu >> tarnavimo laika. jau nekalbant apie kaina. >> p.s. military daiktuose licio batarkes kraunamos iki zymiai mazesnes >> itampos, butent del ilgaamziskumo ir patikimumo. >> >>> neturintis nieko bendro. Nominaliai įtampai būna paskaičiuojamos >>> grandinės, kurios jungiamos prie šaltinio. Baterija niekada nebūna >>> vienodos įtampos. Ji mažėja nuo pilnai įkrautos vertės iki pilnai >>> iškrautos vertės (tarkim nuo 4.2 iki 3.0). Tai nominali vertė būtų >>> kažkur per vidurį, bet nebūtinai. >>> >>> q. >>> >>> On 24/11/16 12:20, Dainiushas wrote: >>>> 3.6 tai čia kie,k, 20% talpos turbūt? >>>> >>>> On 11/24/2016 2:19 PM, quercus wrote: >>>>> Ličio baterijos kraunamos kitaip negu švino. >>>>> >>>>> Kalbant apie ličio baterijas reikia skirti sąvokas - nominali įtampa, >>>>> įsotinimo įtampa ir krovimo srovė. >>>>> >>>>> Ličio baterijos kraunamos pastovia srove kol pasiekia įsotinimo >>>>> įtampą. >>>>> Tam kad pasiekti pastovią krovimo srovę, krovimo įtampa turi būti >>>>> didesnė už įsotinimo įtampą (juo labiau už nominalią įtampą), kitaip >>>>> srovė netekės. Išlaikant pastovią srovę krovimo įtampa palaipsniui >>>>> mažinama, kol pasiekia įsotinimo įtampą. Tada baterija laikoma pilnai >>>>> įkrauta. >>>>> >>>>> Būtent dėl šitų niunasų ličio baterijoms reikalingi "gudresni" >>>>> pakrovėjai. >>>>> >>>>> Dabar dėl įtampų ir "akumo žudymo". Nominali įtampa - tai NĖRA >>>>> maksimali >>>>> įtampa. Ličio celės nominali įtampa dažniausiai yra 3.6 arba 3.7V, >>>>> priklausomai nuo chemijos, bet jei pamatuosi pilnai įkrautos celės >>>>> įtampą, gausi gerokai virš 4V. >>>>> >>>>> >>>>> q. >>>>> >>>>> >>>>> On 24/11/16 08:50, CodeC wrote: >>>>>> cia tu nori. nei vienas akumas nera 'padarytas' su 4.2 V itampa. yra >>>>>> 3.7, 3.8, 3.2. Tie 4.2V yra akumo zudymas, norint ji greiciau >>>>>> pakrauti. >>>>>> krauk 3.7V apribojes, srove tekes i akuma tol, kol pasieks nominalia >>>>>> itampa. LETAI. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >