Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-24 16:30:23
On 2016.11.24 16:26, Dainiushas wrote:
> tai padėta stalčiuj laikytų dar ilgiau!

jeigu nesupratai, tai reiskia tai, kad norint nuvaziuoti pakamkamai toli 
ir tai daryti ne vienus metus, potencialiai reikia prikrauti daugiau 
batarkiu i elektromobili, tai reiskia didesne kaina, svori ir turi.

>
> Military - 4.0V, taip?

jei neklystu tai apie 3.9 V.

>
> On 11/24/2016 4:18 PM, CodeC wrote:
>> On 2016.11.24 14:25, quercus wrote:
>>> Nominali įtampa - tai yra labiau teorinis dydis, su procentais
>>
>> nominali talpa - taip pat. as cia lenkiau link ilgaamziskumo, jeigu dar
>> nesupratai. susirask jei idomu darytus tyrimus, ju simtai pridaryti.
>> kraunant licio batarke nominalia itampa, ar siek tiek didesne (+xx mV),
>> batarkes tarnavimo laikas (ciklu skaicius) isauga desimtis ar ne simtus
>> kartu, lyginant su perkrovimu iki 4.2V. taciau mazeja baterijos talpa,
>> tas maniau savaime aisku. va todel bateriju technologijos, kalbant apie
>> dideles talpos, ir masinio vartojimo daiktus, kolkas yra gilioj siknoj.
>> nes kolkas dar nera tokiu, kurios turetu racionalia talpa ir racionalu
>> tarnavimo laika. jau nekalbant apie kaina.
>> p.s. military daiktuose licio batarkes kraunamos iki zymiai mazesnes
>> itampos, butent del ilgaamziskumo ir patikimumo.
>>
>>> neturintis nieko bendro. Nominaliai įtampai būna paskaičiuojamos
>>> grandinės, kurios jungiamos prie šaltinio. Baterija niekada nebūna
>>> vienodos įtampos. Ji mažėja nuo pilnai įkrautos vertės iki pilnai
>>> iškrautos vertės (tarkim nuo 4.2 iki 3.0). Tai nominali vertė būtų
>>> kažkur per vidurį, bet nebūtinai.
>>>
>>> q.
>>>
>>> On 24/11/16 12:20, Dainiushas wrote:
>>>> 3.6 tai čia kie,k, 20% talpos turbūt?
>>>>
>>>> On 11/24/2016 2:19 PM, quercus wrote:
>>>>> Ličio baterijos kraunamos kitaip negu švino.
>>>>>
>>>>> Kalbant apie ličio baterijas reikia skirti sąvokas - nominali įtampa,
>>>>> įsotinimo įtampa ir krovimo srovė.
>>>>>
>>>>> Ličio baterijos kraunamos pastovia srove kol pasiekia įsotinimo
>>>>> įtampą.
>>>>> Tam kad pasiekti pastovią krovimo srovę, krovimo įtampa turi būti
>>>>> didesnė už įsotinimo įtampą (juo labiau už nominalią įtampą), kitaip
>>>>> srovė netekės. Išlaikant pastovią srovę krovimo įtampa palaipsniui
>>>>> mažinama, kol pasiekia įsotinimo įtampą. Tada baterija laikoma pilnai
>>>>> įkrauta.
>>>>>
>>>>> Būtent dėl šitų niunasų ličio baterijoms reikalingi "gudresni"
>>>>> pakrovėjai.
>>>>>
>>>>> Dabar dėl įtampų ir "akumo žudymo". Nominali įtampa - tai NĖRA
>>>>> maksimali
>>>>> įtampa. Ličio celės nominali įtampa dažniausiai yra 3.6 arba 3.7V,
>>>>> priklausomai nuo chemijos, bet jei pamatuosi pilnai įkrautos celės
>>>>> įtampą, gausi gerokai virš 4V.
>>>>>
>>>>>
>>>>> q.
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 24/11/16 08:50, CodeC wrote:
>>>>>> cia tu nori. nei vienas akumas nera 'padarytas' su 4.2 V itampa. yra
>>>>>> 3.7, 3.8, 3.2. Tie 4.2V yra akumo zudymas, norint ji greiciau
>>>>>> pakrauti.
>>>>>> krauk 3.7V apribojes, srove tekes i akuma tol, kol pasieks nominalia
>>>>>> itampa. LETAI.
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>