nes vaziuos panasiai. o kia komplektacija tai speju dar ir geresne bus. uz kelis kart mazesne kaina. tai is esmes ir telieka 'zalia' ideja ie nemokamas parkavimas. daugiau nera ten ka lyginti. On 2016.11.24 11:21, Aras wrote: > Primink, kodėl taip reikia lyginti? Tai ga ldar su motociklu ar kokiu TATA "zaporožiuku" indišku palygint? > > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o16ba7$8qs$1@trimpas.omnitel.net... >> kitaip tariant ta leafa reikia lyginti net ne su megane, o su kokia nors >> pigiausia kia ar panasia nesamone. ir tai dar netemps pagal objektyvius >> vairavimo/vaziavimo parametrus. o kainuos 4x daugiau. >> bet cia lygina visi su normaliom auto ir bando irodyt ekonomija. >> >> On 2016.11.24 11:15, Linas Petkevičius wrote: >>> Keik suprantu, kalba eina apie automobili, kuris 95% po miesta vazineja >>> - bent jau as planuociau tokiam tikslui pirkti. Tai tas 100 nelabai kaip >>> ir aktualu. >>> >>> "CodeC" wrote in message news:o16aqv$8ha$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> ar tu jauti, kad leaf'ui 11s iki 100kmh jau bus drozimas su zenkliai >>> sumazejusiu atstumu :))) ? o siaip vaziuosi tipiniais 0.7l zoliapjoves >>> abarotais, t.y. 15-16s iki 100, nes taupysi batarke. >>> >> >> >