tai, kad jo pačio range'as kaip dviračio, kur tu juos veši? On 11/29/2016 9:19 AM, CodeC wrote: > On 2016.11.29 09:17, Dainiushas wrote: >> nu o tai jei tavo dyzelis pradės 15 srėbt, tai kur kreipsies? :) > > pas dede Zaza. > >> >> dėl kablio tai bbž, neįsivaizduoju. kaip ir tai kam jo ant to leaf'o >> gali reikt :) > > dviraciams vezt. > >> >> n 11/29/2016 9:10 AM, CodeC wrote: >>> su salyga, kad tikrai panasios sanaudos ir kazkas pasubsidijuoja iki >>> 'normalios' auto kainos, tai gal grynai ekonomine nauda kazkokia ir >>> atsiranda. uztenka subsidijas nuimti ir vsio, monkes biznis is karto. >>> cia jau susitaikant, kad praktiskai nera is ko rinktis. imi pamirses >>> visus patinka/nepatinka, nes sutaupysi keleta euru per menesi. cia >>> reikia labai jau nisini pirkeja rasti, kuris pirkdamas nauja masina, kas >>> bet kuriuo atveju nera pigu, gilintusi iki tokio lygio taupymo su >>> praktiskai jokios garantijos, kad taip tikrai bus. garantinis to priuso >>> nepriims, jeigu jis prades 10 mieste sriobt, sakys vaziuot nemoki. >>> >>> p.s. toks niuansas kaip kablys ant priusu legalus? nes kiek zinau ant >>> lyfu visokiu tai ne. cia dar viens >>> >>> On 2016.11.28 20:17, Dainiushas wrote: >>>> nu tai kažkas rašė, Vilniuje per šalčius kamščius IKI 8/100 >>>> >>>> tai skaitau labai neblogai, ne toks ir mažas automobilis su automatine >>>> transmisija. ir jokio dyzelinio briedo >>>> >>>> 11/28/2016 8:02 PM, KEdas rašė: >>>>> O galima sužinoti kas tuose Priusuose yra taip gerai, kad juos verta >>>>> pirkti? >>>>> Kiek pamenu, labiausiai juose kliuvo faktas, kad ekonomijos ten >>>>> nelabai >>>>> atsiranda, o elektra jame labiau primena pardavimų vadybininko >>>>> pageidavimų pildymą nei realią naudą vartotojui. >>>>> >>>>> >>> >> >