reiktu ziuret garantinio aptarnavimo kaina vienam ir kitam On 2016-11-24 11:09, Aras wrote: > Aš žinau, kad nebūna, bet per penkerius metus nuvažiuoju apie 60000 km, kas sudaro apie 5000-5300 eurų vien benzinui (imant 8L/100km). Plius benzui reiks pakeisti tepalus bent 4 kartus, akumą bent kartą, aušinimo skystį bent kartą. Ką elektriniame reiks keisti per tuos metus - nežinau. Bet jei tų 60 tūkst. km elektros kaina bus kokie 1200 eurų (po 2e/100km), tai susitaupo apie 4000 eurų vien iš kuro. O kad negražus tas leafas ar koks kitas, tai man giliai poxui - tai pripratimo reikalas, čia ne baisi boba be dantų :-) > > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o169fl$7kp$1@trimpas.omnitel.net... >> manau, kad variantas cia vienas - jeigu esi elektros entuziastas is >> principo, tai palyginimui imsi kokianors 'normalia' auto, jos kaina >> lyginsi su leafu. kaina gausis panasi, ir atrodys, kad leafo kilometras >> pigesnes. bet esme ta, kad leafa reikia lyginti su low end kibirais, >> kurie baisiai atrodo, baisiai vaizuoja ir dar priedo kelia dafiga >> klausimu del krovimo, atstumo ir pan. vat paimk koki megane ir skaiciuok >> saziningai :) nebus ten ka lygint ekonomiju klausime. >> o analogiskos kainos benzininis auto uz leafa bus zymiai geresnis. >> kitaip tariant, pigiai ir gerai nebuna. >> >> On 2016.11.24 10:44, Aras wrote: >>> Man reikia antros mašinos TIK važinėjimui mieste. Ir kad kuo mažiau priežiūros. Kur statyt ir nakčiai pasijungt galimybė yra. >>> Vat ir galvoju, kas geriau - ieškoti dyzelio/benzo ar elektros. Dujos netinka. >>> Aišku, kaina - rimtas argumentas, bet dėl to ir noriu pasilyginti eksploatacijos laikotarpio išlaidas, tarkim penkiems/trims metams. Įskaitant ir remontus, atsirandančius dėl mašinų skirtumo. >>> >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o163op$40c$1@trimpas.omnitel.net... >>>> analogiskai mandri kol elektra be akcizo. kol parkingas free. kol a >>>> juostos legal. kitaip tariant, kol viskas rc modeliuku lygyje, tol >>>> idejiniams pazaist tinka. va todel iki rimtos masinos tai niekada ir >>>> neuzaugs. >>>> >>>> On 2016.11.24 09:06, Dainiushas wrote: >>>>> nu tai tą ir sakau. Ir čia visi mandri kai benzas po 1€. kai buvo po >>>>> pusantro jau buvo pradėję kitaip atrodyt >>>>> >>>>> On 11/24/2016 9:02 AM, booraz wrote: >>>>>> Kad 200kkm batareika traukia, pagal seniausiu leafu rodmenis ir dar >>>>>> nepabaiga. >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> booraz >>>>>> >>>>>> On 2016.11.23 21:23, Dainiushas wrote: >>>>>>> nu tai leaf'o batarkė 100kkm - apie 700 ciklų turėtų gautis. tai dar >>>>>>> kaip ir ne mišios. kiek ten ta batareika bus, 5-6-7k€? Tai 100kkm >>>>>>> perspektyvoj benzino ne kažkas išeina :) >>>>>>> >>>>>>> On 11/23/2016 10:07 PM, CodeC wrote: >>>>>>>> nematau jokio skaiciavimo cia. >>>>>>>> pradet nuo masinos kainos reik, uzbaigti likutine verte arba bateriju >>>>>>>> keitimo kaina. realiai tai brangu ir ziauriai nepatogu. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016.11.23 12:41, Paulius Zaleckas wrote: >>>>>>>>> Daugokai cia kazkaip. Nu gal Vilniuje per kamscius taip ir gaunasi. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Cia va irgi skaiciavo: >>>>>>>>> http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/suskaiciavo-kiek-kainuoja-vazineti-elektromobiliu.d?id=63755074 >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 11/23/2016 12:14 PM, andzeja wrote: >>>>>>>>>> Kazkas skaiciavo, kad nissan >>>>>>>>>> leaf vilniyje vaziuoti is savo >>>>>>>>>> rozetes kainuoja 3,5. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >