Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: RaR
Data: 2016-11-25 11:04:48
Čia kalbėjau apskritai apie nuvertėjimą. O elektromobilių, kai jie 
nebebus egzotika, nuvertėjimas bus panašus kaip kitų. Juk visai 
neseniai, tikriausiai, ir naudotą hibridą buvo labai sunku parduoti?

2016-11-25 10:52, Aras rašė:
> Sutinku. Iš šios pusės taip pat įdomu, koks bus nuvertėjimas tų elektrinių mašinų po, tarkim, 5 metų.
>
>
> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18sk7$i9e$1@trimpas.omnitel.net...
>> Bet yra žmonių, kuriems vienintelis kriterijus - automobilio kaina
>> ((nuvertėjimas+kuras+remontas+eksploatacija)/(km|metai)). Tai daugeliu
>> atveju tas nuvertėjimas viską permuša.
>>
>> 2016-11-25 09:05, Aras rašė:
>>> Kad ir su kledaru, bet važiuoti reikia kasdien. Todėl nuolatiniai remontai manęs nežavi. Tuo labiau, kad kas du metus reikia ir TA pereiti.
>>>
>>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18lfs$c1o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kai visa tai bus, naujų auto su vidaus degimo gal iš viso nebebus. O
>>>> realiai visos tos su vidaus degimo varikliais smirda ir teršia orą. Vien
>>>> dėlto galima primokėti. Dėl akcizo - tai reikia suvokti šio mokesčio
>>>> prasmę. Jis paprastai mokamas nuo tų produktų, kurių vartojimą nori
>>>> mažinti, arba dėl kurių kyla papildomos išlaidos visuomenei ir jas
>>>> reikia kompensuoti. Pvz. alkoholis, tabakas kenkia sveikatai ir dėl jų
>>>> padidėja sveikatos apsaugos išlaidos. Vidaus degimo varikliai teršia
>>>> orą. Na taip, per kurą dar gali surinkti mokesčius ir už kelių tiesimą
>>>> bei jų priežiūrą - šiuo atžvilgiu bus prasminga imti akcizą už
>>>> automobilių naudojamą elektrą, jeigu įmanoma tai atskirti. Taip pat
>>>> iškastinį kurą naudojant pagaminama elektra gali būti apmokestinama
>>>> taršos akcizu, bet dėl to tik dar labiau plėsis elektros gamyba iš
>>>> atsinaujinančių šaltinių.
>>>>
>>>> Šiaip jau šiuo metu jeigu reiktų papildomo automobilio trynimui mieste -
>>>> labai rimtai galvočiau apie elektrą. Aišku, jeigu vienintelis tikslas
>>>> ekonomija - tai bet kuriuo atveju pigiausia bus koks kledaras <1000
>>>> eurų, kuris beveik nenuvertėja, o remontuojamas nors dažnai, bet
>>>> detalėmis išimtomis iš nebevažiuojančių kledarų.
>>>>
>>>> 2016-11-24 10:25, Invertuota panda rašė:
>>>>> On 11/24/16 08:12, Dainiushas wrote:
>>>>>> IMHO laiko klausimas. prieš pora metų man ir atrodo nesąmonė, dabar
>>>>>> kažkaip visai jau gal net ir važinėčiau.
>>>>>
>>>>> Su laiku tai bent jau artimoje ateityje bus tik blogiau, nes
>>>>> infrastruktura nespes paskui. Cia kaip su kamsciais gatvese: kol masinu
>>>>> nedaug, tol zajabIs, tusti prospektai. Kai tik "ateis laikas" ir ju
>>>>> prades dauget, viskas uzsikish ir daugiau stovesi kamsciuose nei vaziuosi.
>>>>>
>>>>> T.y. pasibaigs visi tie "skatinimai", uzakcizins elektra, nubrauks
>>>>> autobusu juostas etc. Prie public pakroveju stoves eiles. Elektros
>>>>> tinklai ims ribot elektros kieki namui, nes kitaip nebenesa ju
>>>>> infrastruktura. Minetai infrastrukturai modernizuot uzkraus mokesti,
>>>>> visi keiksis. Ai, dar staiga pasirodys, kad licio, vario, neodimo ir
>>>>> kitu dalyku pasiula nera gumine ir kainos shaus i virsu, panasiai kaip
>>>>> ir su nafta. Etc etc.
>>>>>
>>>>> O siaip tai as irgi mielai vazineciau, nors ir rytoj. Tik vat neturiu
>>>>> kur ismeigt, rozetes po langais tik 2 ir jos visada uzimtos carsharingo
>>>>> leafais ir zoe. Tuom visi norai ir pasibaigia, jau net neskaiciuojant
>>>>> dideles kainos.
>>>>>
>>>>> Dar pridekim tai, kad atsiradus daugiau elektromobiliu jie neisvengiamai
>>>>> prades sproginet ir zudyt savo keleivius. Kaip ta tesla usoj, kur po
>>>>> normaliom salygom isgyvenamos avarijos sprogo akumuliatoriai ir gyvus
>>>>> iskepe savo keleivius.
>>>>
>>>
>>
>>
>