Čia kalbėjau apskritai apie nuvertėjimą. O elektromobilių, kai jie nebebus egzotika, nuvertėjimas bus panašus kaip kitų. Juk visai neseniai, tikriausiai, ir naudotą hibridą buvo labai sunku parduoti? 2016-11-25 10:52, Aras rašė: > Sutinku. Iš šios pusės taip pat įdomu, koks bus nuvertėjimas tų elektrinių mašinų po, tarkim, 5 metų. > > > "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18sk7$i9e$1@trimpas.omnitel.net... >> Bet yra žmonių, kuriems vienintelis kriterijus - automobilio kaina >> ((nuvertėjimas+kuras+remontas+eksploatacija)/(km|metai)). Tai daugeliu >> atveju tas nuvertėjimas viską permuša. >> >> 2016-11-25 09:05, Aras rašė: >>> Kad ir su kledaru, bet važiuoti reikia kasdien. Todėl nuolatiniai remontai manęs nežavi. Tuo labiau, kad kas du metus reikia ir TA pereiti. >>> >>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o18lfs$c1o$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kai visa tai bus, naujų auto su vidaus degimo gal iš viso nebebus. O >>>> realiai visos tos su vidaus degimo varikliais smirda ir teršia orą. Vien >>>> dėlto galima primokėti. Dėl akcizo - tai reikia suvokti šio mokesčio >>>> prasmę. Jis paprastai mokamas nuo tų produktų, kurių vartojimą nori >>>> mažinti, arba dėl kurių kyla papildomos išlaidos visuomenei ir jas >>>> reikia kompensuoti. Pvz. alkoholis, tabakas kenkia sveikatai ir dėl jų >>>> padidėja sveikatos apsaugos išlaidos. Vidaus degimo varikliai teršia >>>> orą. Na taip, per kurą dar gali surinkti mokesčius ir už kelių tiesimą >>>> bei jų priežiūrą - šiuo atžvilgiu bus prasminga imti akcizą už >>>> automobilių naudojamą elektrą, jeigu įmanoma tai atskirti. Taip pat >>>> iškastinį kurą naudojant pagaminama elektra gali būti apmokestinama >>>> taršos akcizu, bet dėl to tik dar labiau plėsis elektros gamyba iš >>>> atsinaujinančių šaltinių. >>>> >>>> Šiaip jau šiuo metu jeigu reiktų papildomo automobilio trynimui mieste - >>>> labai rimtai galvočiau apie elektrą. Aišku, jeigu vienintelis tikslas >>>> ekonomija - tai bet kuriuo atveju pigiausia bus koks kledaras <1000 >>>> eurų, kuris beveik nenuvertėja, o remontuojamas nors dažnai, bet >>>> detalėmis išimtomis iš nebevažiuojančių kledarų. >>>> >>>> 2016-11-24 10:25, Invertuota panda rašė: >>>>> On 11/24/16 08:12, Dainiushas wrote: >>>>>> IMHO laiko klausimas. prieš pora metų man ir atrodo nesąmonė, dabar >>>>>> kažkaip visai jau gal net ir važinėčiau. >>>>> >>>>> Su laiku tai bent jau artimoje ateityje bus tik blogiau, nes >>>>> infrastruktura nespes paskui. Cia kaip su kamsciais gatvese: kol masinu >>>>> nedaug, tol zajabIs, tusti prospektai. Kai tik "ateis laikas" ir ju >>>>> prades dauget, viskas uzsikish ir daugiau stovesi kamsciuose nei vaziuosi. >>>>> >>>>> T.y. pasibaigs visi tie "skatinimai", uzakcizins elektra, nubrauks >>>>> autobusu juostas etc. Prie public pakroveju stoves eiles. Elektros >>>>> tinklai ims ribot elektros kieki namui, nes kitaip nebenesa ju >>>>> infrastruktura. Minetai infrastrukturai modernizuot uzkraus mokesti, >>>>> visi keiksis. Ai, dar staiga pasirodys, kad licio, vario, neodimo ir >>>>> kitu dalyku pasiula nera gumine ir kainos shaus i virsu, panasiai kaip >>>>> ir su nafta. Etc etc. >>>>> >>>>> O siaip tai as irgi mielai vazineciau, nors ir rytoj. Tik vat neturiu >>>>> kur ismeigt, rozetes po langais tik 2 ir jos visada uzimtos carsharingo >>>>> leafais ir zoe. Tuom visi norai ir pasibaigia, jau net neskaiciuojant >>>>> dideles kainos. >>>>> >>>>> Dar pridekim tai, kad atsiradus daugiau elektromobiliu jie neisvengiamai >>>>> prades sproginet ir zudyt savo keleivius. Kaip ta tesla usoj, kur po >>>>> normaliom salygom isgyvenamos avarijos sprogo akumuliatoriai ir gyvus >>>>> iskepe savo keleivius. >>>> >>> >> >> >