Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-23 23:23:22
nzn kur tu ir ka ziuri, as tai matau leaf nuo 34 050 EUR, ir pigiausias 
dyzelinis megane nuo 17 110 EUR. pradet gilintis ka ir kiek turi vienas 
ir kitas nei noro nei tikslo neturiu, nes abudu 150kkm perspektyvoj 
atrodo liudnai vienodai. be dyzelio yra dar ir benzas. maltis po miesta 
speju ne taip jau ir prastai gautusi.

On 2016.11.23 23:01, Dainiushas wrote:
> nu Leaf'as stovi už 30k šiai dienai. Koks nors Renault Megane 1.5dCi EDC
> bus gal 21k. Pastarasis mieste turbūt bus ~6 tai 150kkm reikės ~10k
> kurui. nu ir po to turėsi dyzelinį kibirą su neblogai papistais DPF EGR
> ir kitais reikalais kuriuos tu mėgsti :). Vietoj tiesiog spaudi gazą
> elektros gausi dual clutch'ą su visais ten jo tampymaisis, marazmais "oi
> blet bbž kokį aš čia bėgį jungsiu", priežiūra ir neaiškiu resursu.
> finale bbž kaip ten gausis :). Aišku, tekstas galioja tik jei trinamasi
> mieste.
>
> On 11/23/2016 10:28 PM, CodeC wrote:
>> teisingiau lygint nauju kainas.
>> kiek gausis km kaina naujo leafo ir analogisko lygio naujo dyzelinio
>> kibiro, skaiciuojant ir vertinant viska, o ne elektros skaitliuko
>> rodmenis?
>>
>