nu tai akivaizdu kad veziu ne su elektra. On 2016.11.29 09:43, Dainiushas wrote: > tai, kad jo pačio range'as kaip dviračio, kur tu juos veši? > > On 11/29/2016 9:19 AM, CodeC wrote: >> On 2016.11.29 09:17, Dainiushas wrote: >>> nu o tai jei tavo dyzelis pradės 15 srėbt, tai kur kreipsies? :) >> >> pas dede Zaza. >> >>> >>> dėl kablio tai bbž, neįsivaizduoju. kaip ir tai kam jo ant to leaf'o >>> gali reikt :) >> >> dviraciams vezt. >> >>> >>> n 11/29/2016 9:10 AM, CodeC wrote: >>>> su salyga, kad tikrai panasios sanaudos ir kazkas pasubsidijuoja iki >>>> 'normalios' auto kainos, tai gal grynai ekonomine nauda kazkokia ir >>>> atsiranda. uztenka subsidijas nuimti ir vsio, monkes biznis is karto. >>>> cia jau susitaikant, kad praktiskai nera is ko rinktis. imi pamirses >>>> visus patinka/nepatinka, nes sutaupysi keleta euru per menesi. cia >>>> reikia labai jau nisini pirkeja rasti, kuris pirkdamas nauja masina, >>>> kas >>>> bet kuriuo atveju nera pigu, gilintusi iki tokio lygio taupymo su >>>> praktiskai jokios garantijos, kad taip tikrai bus. garantinis to priuso >>>> nepriims, jeigu jis prades 10 mieste sriobt, sakys vaziuot nemoki. >>>> >>>> p.s. toks niuansas kaip kablys ant priusu legalus? nes kiek zinau ant >>>> lyfu visokiu tai ne. cia dar viens >>>> >>>> On 2016.11.28 20:17, Dainiushas wrote: >>>>> nu tai kažkas rašė, Vilniuje per šalčius kamščius IKI 8/100 >>>>> >>>>> tai skaitau labai neblogai, ne toks ir mažas automobilis su automatine >>>>> transmisija. ir jokio dyzelinio briedo >>>>> >>>>> 11/28/2016 8:02 PM, KEdas rašė: >>>>>> O galima sužinoti kas tuose Priusuose yra taip gerai, kad juos verta >>>>>> pirkti? >>>>>> Kiek pamenu, labiausiai juose kliuvo faktas, kad ekonomijos ten >>>>>> nelabai >>>>>> atsiranda, o elektra jame labiau primena pardavimų vadybininko >>>>>> pageidavimų pildymą nei realią naudą vartotojui. >>>>>> >>>>>> >>>> >>> >> >