Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.) Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda. Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta. q. On 25/11/16 12:24, CodeC wrote: > nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo > varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo. > tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir > komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj > alus nemokamai" lygyje taip ir liko. > faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose > wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu > nesiuntinjes. > o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur > nenuprogresavo, deja. > > On 2016.11.25 14:20, Aras wrote: >> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus >> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo? >> >> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba >> užčiaupk srėbtuvę. >> >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote: >>> >>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus >>>> degimo variklių. >>> >>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir >>> skaiciais. >>> >