Realia šiuo metu tas elktromobilis - papildomas šeimos važinėjimui mieste. Nežinau, aš tai susiduriu su daugybe situacijų kai mažesnių gabaritų auto būtų geriau, o didesnių jau būtų problema, ypač parkuojantis. 2016-11-25 10:25, Ignas rašė: > nezinau, nesedejau, bet, imho, "realiai taigi kalbama" apie viengungio > miestiecio, neturincio jokiu sasaju uz miesto ribu, atveji... speju, su > tokiu jei i akropoli su seima nuvaziuosiu, tai gryzt dar ir su > pirkiniais jau bus problemos, o gabaritu skirtuma jauciu tik i busa > isedes, kazkaip lengvojo auto gabaritai nekele rupesciu vilniuj nei su > polo vazinejant, nei su TLC... > > On 2016-11-25 08:42, RaR wrote: >> Realiai taigi kalbama apie miesto automobilį. O tuo atvejų dėl gabaritų >> skirtumo Leaf matau vien tik privalumus. >> >> 2016-11-24 16:27, Dainiushas rašė: >>> ne, nu čia tai jau ir man juokinga, kai normali mašina lyginama su >>> kažkokią elektrine karapize ir svaiKstama, kad sutaupoma :D >>> >>> On 11/24/2016 4:04 PM, booraz wrote: >>>> Septynių mėnesių elektromobilio ir dyzelio palyginimas – sutaupyta 910 >>>> Eur, lyginant išlaidas kurui su BMW 530d dyzeliniu automobiliu. Remonto >>>> išlaidų nelyginu, bet Nissan Leaf kol kas keičiau tik oro filtrą, kuris >>>> kainavo mažiau nei 10 eurų. >>>> >>>> -- >>>> booraz >>>> >> >