Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-11-27 14:30:51
On 11/26/16 15:21, Sail wrote:
> Isvaziaves pro salono vartus automobilis jau praranda kazkiek vertes, ziurek
> kokius 10 ar 15. Nes jis jau nebe mergaite - jau naudotas, nebe naujas.
>
> Taip pat ir su akumuliatorium, prides vertes maziau nei naujas kainuoja.
>
> O tie visi nauji navarotai toli grazu ne visiem reikalingi. As mielai
> nusipirkciau tokia pacia masina kaip pries 12 metu, bet deja nebera tokiu.
> Ir ne viena pazistu, kuriuos uzpiso naujesni modeliai "su navarotais". Nes
> dabar gamina tokias masinas, kurias taisyti darosi tiesiog nerentabilu / per
> sudetinga.
>
> Blet, vien ko verta mintis, kad pvz perdegus lemputei reik nuresetint ecu
> klaida, nes kitaip nauja lempute neveiks. Arba kad pakeist stabdziu
> kaladeles, butina prisijungti prie ecu kad galetum sukisti cilindriukus
> atgal. Nx tokie navarotai.

Ir su tokia pilvasopija tu rimtai svajoji apie aliektromobilius? Tikrai 
tikrai?

Primesk, tavo issvajotoj ateity bazinej irangoj gausi dar ir toki 
navarota: baKterija priklausys ne tau o automobilio gamintojui. O tu kas 
menesi mokesi nuomos mokesti.

Realus pvz: Renault Zoe. Kol kas tai yra bandomasis balionas, bet 
ilgainiui visi stums ta pati. Kitaip tariant, perki masina be 
baKterijos, uz baKterija kas menesi susimoki po 70eur. Jei kada 
nesisimoki, masina remotiskai "isjungiama". Cia kiek fainiau, nei 
kaladeliu inicializavimas pasjungus prie kompo :)
Cia gamintojas beje turi nuostabu mygtuka, kurio pagalba gali apribot 
masinos amziu tarkim ties 8 metais: nustot nuomot baKterija ir viksas, 
automobili gali pastatyt i svetaine kaip dekoracija.