Isvaziaves pro salono vartus automobilis jau praranda kazkiek vertes, ziurek kokius 10 ar 15. Nes jis jau nebe mergaite - jau naudotas, nebe naujas. Taip pat ir su akumuliatorium, prides vertes maziau nei naujas kainuoja. O tie visi nauji navarotai toli grazu ne visiem reikalingi. As mielai nusipirkciau tokia pacia masina kaip pries 12 metu, bet deja nebera tokiu. Ir ne viena pazistu, kuriuos uzpiso naujesni modeliai "su navarotais". Nes dabar gamina tokias masinas, kurias taisyti darosi tiesiog nerentabilu / per sudetinga. Blet, vien ko verta mintis, kad pvz perdegus lemputei reik nuresetint ecu klaida, nes kitaip nauja lempute neveiks. Arba kad pakeist stabdziu kaladeles, butina prisijungti prie ecu kad galetum sukisti cilindriukus atgal. Nx tokie navarotai. "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message news:o1c4ff$2dr$1@trimpas.omnitel.net... > Kažin ar +5000 akumui pakels +5000 automobilio vertę. Labai abejoju. Po tų > penkerių metų bus visokių naujų navarotų, ir dėk nedėjęs tą akumą naują, > bet vertės tai nepakels tiek daug. Gal per pusę... > > > "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message > news:o1bnuo$svi$1@trimpas.omnitel.net... >> Cia siaip esminis skirtumas. Elektromobiliui naujas akumuliatorius uz 5K >> tai >> galima sakyti tiesiogiai pakels to automobilio verte beveik tais paciais >> 5K, >> nes akumuliatorius tai atskira dalis kaip lektuvui variklis. Gali isimti >> ir >> deti kitur su minmaliais kastais. >> >> Tuo tarpu sutvarkius sena vidaus degimo kibira uz 5K jo verte nuo to ne >> kiek >> nepasikeis. >> >> "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message >> news:o1bia7$qr4$1@trimpas.omnitel.net... >>> btw, dar vienas juokingas klausimas: kas yra 10 metu automobilio fone 5k >>> euru? Man tai panasu i "nebeapsimoka remontuot" arba "remonto kaina >>> virsija automobilio verte". Ne? >> >>