Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: tomasz
Data: 2016-11-28 19:57:37
po 5 metu kodekas reks kokia gera mano tesla, px kad 200 kkm.
pamirses visus matizus, lybras ir alfas.

-- 

t.
"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:o1h3rq$5o4$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet ziurekit vIrai, kaip dabar menu kaip apie tajotos primusus pries koki 
> desimtmeti pizdelinot - kad xuijnia ant ratu, gedimu tikimybe dideja 
> eksponente, nes ten pyzdec kaip visko daug - 2 sistemos, o jau su elektra 
> tai isvis bus pzdecas... Na ir ka turim rezultate - vienas is patikimesniu 
> automobiliu, elektros dalis (ne)patikimumu niekuo perdaug neissiskirianti, 
> pilna buvusiu ex taksu su didelem ridom ir t.t. Tai gal ir 
> aliektramobiliais bus taip? SvaiKstat cia gal gi visai be reikalo? ;]
>
> 2016.11.23 13:48, Dainiushas rase:
>> nu taip taip, ten varikliai su sepeteliais, elektronikos jokios,
>> batareikos irgi amzinos.....
>>
>> kita vertus, tam tfsi bent aisku ka remontuot....skirtingai nuo derva
>> uzlieto elektros variklio greicio reguliatoriaus.
>>
>> On 11/23/2016 1:46 PM, Arj wrote:
>>> tai kad realiai tik akumuliatoriu problema yra.
>>> kokiu elektrovarikliu kaina ir patikimumas lyginant su vidaus degimo
>>> varikliais skirasi keliom eilem. Va primesk, sudilusiam elektrovarikliui
>>> kapitalke reiskia "pakeisti sepetelius ir papurksti kontaktus
>>> aerozoliu", ir palygink tai su kokio tsfi planine operacija tepalo
>>> suvartojimui sumazinti :)
>>>
>>> "Laimis"  parase naujienu news:o13si8$5v6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> jau isrado amzinus elektrovariklius, amzinus akumuliatorius, amzina ir
>>> negendacia elektronika ir t.t. ?
>>>
>>>
>>>
>>