po 5 metu kodekas reks kokia gera mano tesla, px kad 200 kkm. pamirses visus matizus, lybras ir alfas. -- t. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:o1h3rq$5o4$1@trimpas.omnitel.net... > Bet ziurekit vIrai, kaip dabar menu kaip apie tajotos primusus pries koki > desimtmeti pizdelinot - kad xuijnia ant ratu, gedimu tikimybe dideja > eksponente, nes ten pyzdec kaip visko daug - 2 sistemos, o jau su elektra > tai isvis bus pzdecas... Na ir ka turim rezultate - vienas is patikimesniu > automobiliu, elektros dalis (ne)patikimumu niekuo perdaug neissiskirianti, > pilna buvusiu ex taksu su didelem ridom ir t.t. Tai gal ir > aliektramobiliais bus taip? SvaiKstat cia gal gi visai be reikalo? ;] > > 2016.11.23 13:48, Dainiushas rase: >> nu taip taip, ten varikliai su sepeteliais, elektronikos jokios, >> batareikos irgi amzinos..... >> >> kita vertus, tam tfsi bent aisku ka remontuot....skirtingai nuo derva >> uzlieto elektros variklio greicio reguliatoriaus. >> >> On 11/23/2016 1:46 PM, Arj wrote: >>> tai kad realiai tik akumuliatoriu problema yra. >>> kokiu elektrovarikliu kaina ir patikimumas lyginant su vidaus degimo >>> varikliais skirasi keliom eilem. Va primesk, sudilusiam elektrovarikliui >>> kapitalke reiskia "pakeisti sepetelius ir papurksti kontaktus >>> aerozoliu", ir palygink tai su kokio tsfi planine operacija tepalo >>> suvartojimui sumazinti :) >>> >>> "Laimis" parase naujienu news:o13si8$5v6$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> jau isrado amzinus elektrovariklius, amzinus akumuliatorius, amzina ir >>> negendacia elektronika ir t.t. ? >>> >>> >>> >>