Na tai kasbeko, bet jei naudot su galva tai džiugins ir sąnaudos ir dinamika, jei poreikiai draskyt valandą dugnais žiede - tai beabejo, hibridas netinka. O šiaip tai čia kažkur su kodeku plėšeisi kad mieste nėra kur lakstyt ir apskritai nx galingo reikia :D 2016.11.30 09:59, Dainiushas rašė: > nu tai su e pasismaukysi ilgiau po miestą, baigsis batareika ir bus 8s > iki 100 :) > > On 11/30/2016 9:58 AM, spakainas wrote: >> O šitą - kuo ten labai iš principo daug skiriasi 330i nuo 330E? 5.8 ir >> 6.1 iki šimpto attitinkamai. Pas abu i4 motorai. Tam tie skaičiukai ir >> sugalvoti, kad botanikams lengviau lygint būtų. Ar aš čia kažko nežinau? >> >> 2016.11.29 23:09, Dainiushas rašė: >>> boootanikams - skaičiukai tie patys >>> >>> 11/29/2016 6:21 PM, invertuota panda rašė: >>>> On Tue, 29 Nov 2016 15:04:32 +0100, "Mindaugas" >>>> <viesasemailas@gmail.com> wrote: >>>>> Čia kažkas rašė apie hybrid'ų brangumą, delfis kaip tik straipsnį >>>>> įmetė: >>>>> http://www.delfi.lt/auto/testai/bmw-keiciasi-ir-puola-placiu-frontu.d?id=73013934 >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Įdomiausia kaina, hybridas ir dar su plug-in pigiau nei dyzelis: >>>>> „330e“ kainuoja vos tūkstančiu daugiau nei „330i“ ir net 5000 eurų >>>>> pigiau už dyzelinį „330d“ variantą. Tad hibridų priešininkai savo >>>>> pasirinkimo nebegalės pateisinti neproporcingai didele kaina >>>> >>>> kodėl ne? 330e nėra tas pac kas 330i ar 330d. >>>> >>> >