Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: spakainas
Data: 2016-11-30 10:24:44
Na tai kasbeko, bet jei naudot su galva tai džiugins ir sąnaudos ir 
dinamika, jei poreikiai draskyt valandą dugnais žiede - tai beabejo, 
hibridas netinka.
O šiaip tai čia kažkur su kodeku plėšeisi kad mieste nėra kur lakstyt ir 
apskritai nx galingo reikia :D

2016.11.30 09:59, Dainiushas rašė:
> nu tai su e pasismaukysi ilgiau po miestą, baigsis batareika ir bus 8s
> iki 100 :)
>
> On 11/30/2016 9:58 AM, spakainas wrote:
>> O šitą - kuo ten labai iš principo daug skiriasi 330i nuo 330E? 5.8 ir
>> 6.1 iki šimpto attitinkamai. Pas abu i4 motorai. Tam tie skaičiukai ir
>> sugalvoti, kad botanikams lengviau lygint būtų. Ar aš čia kažko nežinau?
>>
>> 2016.11.29 23:09, Dainiushas rašė:
>>> boootanikams - skaičiukai tie patys
>>>
>>> 11/29/2016 6:21 PM, invertuota panda rašė:
>>>> On Tue, 29 Nov 2016 15:04:32 +0100, "Mindaugas"
>>>> <viesasemailas@gmail.com> wrote:
>>>>> Čia kažkas rašė apie hybrid'ų brangumą, delfis kaip tik straipsnį
>>>>> įmetė:
>>>>> http://www.delfi.lt/auto/testai/bmw-keiciasi-ir-puola-placiu-frontu.d?id=73013934
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Įdomiausia kaina, hybridas ir dar su plug-in pigiau nei dyzelis:
>>>>> „330e“ kainuoja vos tūkstančiu daugiau nei „330i“ ir net 5000 eurų
>>>>> pigiau už dyzelinį „330d“ variantą. Tad hibridų priešininkai savo
>>>>> pasirinkimo nebegalės pateisinti neproporcingai didele kaina
>>>>
>>>> kodėl ne? 330e nėra tas pac kas 330i ar 330d.
>>>>
>>>
>