Tai kad xuij tu su elektriniu iki sodo davažiuosi. O dar su priekaba. Mano nuomone miesto guzikui kablys - iškrypimas. Jei jau tokie poreikiai tai tikrai reik gruzavyko, arba essą su šūdbridžiu į talką kviest. Asmeniškai per keliolika metų kablys būtų pravertęs lygiai vieną kart - kai žiemą reikėjo motociklą į kitą garažą nutransportuot. O šiaip tai vieną auto netgi turėjau su kabliu - nei kart nenaudojau :) Krč, elektrinis kaip pagrindinis auto tikrai netinka, ir netiks dar bbžino kiek metų. Bet kaip antras daily caras mieste maltis - labai netgi svarstytinas variantas. Aišku pas mus naujo tikrai neapsimoka, bet naudotas jau visai nieko. Šiaip tai xebra biškį dar vieną dalyką pamirštat - fun faktorius. Kasdien maltis visai prikolas su elektra - valina nuo apačios nesveikai, absoliučiai jokių turbo ar greičių dėžių lagų. Tyla važiuojant, galima bobutes ne per perėją einančias gąsdint :D Iškart linksmiau gyvent. A jūs čia vien apie pinigus ir kas antram poste paverkiat kaip xujiovai kad iki Palangos nedavažiuosi. Nu taigi ir nereikia, nes nx iš principo. 2016.11.29 11:16, invertuota panda rašė: > On Tue, 29 Nov 2016 08:38:20 +0100, spakainas <spakainas@mail.ru> wrote: >> NesupIkit chebra, bet nonsensas kaip minimum - miesto automobiliui, >> kurio vienas iš pagrindinių pliusų - lengviau prisiparkuot ir >> manevruot - norit kablį užkabint? Nx jį tada išvis pirkt jei tokie >> poreikiai? Kol kas elektromobilis kaip antras auto šeimoj ir tik po >> miestą maltis. Kai batarkes paimproovins, tada bus matyt. > > nelabai suprantu mesje problemos. kuom kablys trukdo parkavimui? > > va pvz aš, gyvenu pačiam centre, su parkavimu žopa. Bet lyfas ar net > e-smartas idealiai tiktų į jūz keisą kablio reikėtų, nes yra sodas, o > sode yra visokių ten medžių kurie meta lapus, arba tarkim krūvelė akmenų > ištrauktų iš žemės. Ir ką siūlysi daryt? Tept saloną žemėtais akmenimis > ir šlapiais lapais? Teko taip ir padaryt, malonumas tox nx kox. O vat > užsikabint priekabą būtų labai cool. > > Arba va, pvz reikėjo 9 betoninių bordiūrų, kiekvienas iš jų sveria 27kg. > Vežt salone - nu ux, betonas tepa, aštriais kampais ir sunkus. Samdyt > busika - neapsimoka, kablys priekabai būtų idealu. >