Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-11-28 14:42:05
na visko bus. aišku kaip bebūtų elektrinio šansai nepist proto geresni.

On 11/28/2016 1:19 PM, spakainas wrote:
> Bet žiūrėkit vIrai, kaip dabar menu kaip apie tajotos primusus prieš
> kokį dešimtmetį pizdelinot - kad xuijnia ant ratų, gedimų tikimybė
> didėja eksponente, nes ten pyzdec kaip visko daug - 2 sistemos, o jau su
> elektra tai išvis bus pzdecas... Na ir ką turim rezultate - vienas iš
> patikimesnių automobilių, elektros dalis (ne)patikimumu niekuo perdaug
> neišsiskirianti, pilna buvusių ex taksų su didelėm ridom ir t.t. Tai gal
> ir aliektramobiliais bus taip? SvaiKstat čia gal gi visai be reikalo? ;]
>
> 2016.11.23 13:48, Dainiushas rašė:
>> nu taip taip, ten varikliai su šepetėliais, elektronikos jokios,
>> batareikos irgi amžinos.....
>>
>> kita vertus, tam tfsi bent aišku ką remontuot....skirtingai nuo derva
>> užlieto elektros variklio greičio reguliatoriaus.
>>
>> On 11/23/2016 1:46 PM, Arj wrote:
>>> tai kad realiai tik akumuliatoriu problema yra.
>>> kokiu elektrovarikliu kaina ir patikimumas lyginant su vidaus degimo
>>> varikliais skirasi keliom eilem. Va primesk, sudilusiam elektrovarikliui
>>> kapitalke reiskia "pakeisti sepetelius ir papurksti kontaktus
>>> aerozoliu", ir palygink tai su kokio tsfi planine operacija tepalo
>>> suvartojimui sumazinti :)
>>>
>>> "Laimis"  parašė naujienų news:o13si8$5v6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> jau isrado amzinus elektrovariklius, amzinus akumuliatorius, amzina ir
>>> negendacia elektronika ir t.t. ?
>>>
>>>
>>>
>>