Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-11-29 16:04:33
Čia kažkas rašė apie hybrid'ų brangumą, delfis kaip tik straipsnį įmetė:
http://www.delfi.lt/auto/testai/bmw-keiciasi-ir-puola-placiu-frontu.d?id=73013934
Įdomiausia kaina, hybridas ir dar su plug-in pigiau nei dyzelis:
„330e“ kainuoja vos tūkstančiu daugiau nei „330i“ ir net 5000 eurų pigiau už 
dyzelinį „330d“ variantą. Tad hibridų priešininkai savo pasirinkimo 
nebegalės pateisinti neproporcingai didele kaina







"CodeC"  wrote in message news:o1i1rt$ln9$2@trimpas.omnitel.net...

parduos gal kokia pusantros stukes vnt olandijoj, jeigu subsidiju
nepanaikins.

On 2016.11.28 14:51, Paulius Zaleckas wrote:
> On 11/28/2016 01:54 PM, invertuota panda wrote:
>> On Mon, 28 Nov 2016 11:53:34 +0100, Paulius Zaleckas
>> <pauliusz@yahoo.com> wrote:
>>> Siaip jau tuoj prades prekiauti Opel Ampera-e aka Chevrolet Bolt.
>>> Nuvaziuoja 500km+, kaina labai panasi i Leaf 3xk EUR, batarkem
>>> garantija 8m. Konkuruot jie nori su Tesla 3.
>>>
>>> Nu daba jau galit trolinti.
>>
>> Prašom: reali nepimpinta rida sako bus apie 300km.
>> O kiek jis kainuos - nežinia, gm dsr nepaskelbė europinių kainų.
>
> Na as radau, kad 380 pagal kazkokius grieztus testus, nu bet siaip ir
> 300 yra tikrai daug. Tesla 3 netgi mazesnis range bus. Kaina USA 37.5K,
> tai cia kogero panasi tik EUR bus.
>
> Siaip visai valina tas Bolt, raso, kad biski maziau nei per 7s iki 100.
> Dar raso, kad per 30min su DC galima ikrauti 130-140km, o per 1h 80%
> pasikrauna.