Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-28 16:25:25
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i3#Europe

Prices in the Netherlands start at €35,500

atpigo reiskia smarkiai.


On 2016.11.28 15:55, Linas Petkevičius wrote:
> Nezinaukokie motyvai pas NL (durniai turbut), bet su lengvatomis,
> pafarsiruotas i3 kainuoja kazkur apie 22.000.
>
> "CodeC"  wrote in message news:o1hcpj$cdo$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nu tai susimoki uz tai, kad neislakstytu.
>
> 2015:
> i3: $39,510
> leaf: $27,486
>
> On 2016.11.28 15:43, Dainiushas wrote:
>> tai kaip i3 neišlaksto?
>>
>> On 11/28/2016 3:16 PM, CodeC wrote:
>>> nu tai ir daugink tuos kilogramus. labai daug prie ko.
>>> beje, esu tikras, kad tas 80kw variklis ir taip jau elektroniskai
>>> uzribotas, nes su 80kw be sroves is baterijos ribojimo tikrai turetu
>>> geriau vaziuot. o 180kw be ribotuvo paimtu tiek sroves, kad ta leafo
>>> batarke momentaliai gabaliukais issilakstytu. todel reiktu dedi
>>> didesne/sunkesne/brangesne.
>>>
>>> On 2016.11.28 15:11, Dainiushas wrote:
>>>> tu bent supranti ką tas "density" reiškia? Tai kWh/kg. Prie ko čia kiek
>>>> nuvažiuos? i3 kažkaip nuvažiuoja, daugiau nei 5km
>>>>
>>>> On 11/28/2016 3:10 PM, CodeC wrote:
>>>>> nu. ir nuvaziuotum 5km tada. ir aisku energy density 'ne prie ko'.
>>>>> ok...
>>>>>
>>>>> On 2016.11.28 15:08, Dainiushas wrote:
>>>>>> nes įdėjo variklį 80kW. nes tokia mašina. būt įdėję 180kW - važiuotų
>>>>>> geriau.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On 11/28/2016 3:04 PM, CodeC wrote:
>>>>>>> sakai priklausomybe, kad ir netiesiogine, nereiskia nieko?
>>>>>>> kodel leafas nevaziuoja iki simto kaip tesla? juk tipo viskas easy.
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016.11.28 14:58, Dainiushas wrote:
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>