https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i3#Europe Prices in the Netherlands start at €35,500 atpigo reiskia smarkiai. On 2016.11.28 15:55, Linas Petkevičius wrote: > Nezinaukokie motyvai pas NL (durniai turbut), bet su lengvatomis, > pafarsiruotas i3 kainuoja kazkur apie 22.000. > > "CodeC" wrote in message news:o1hcpj$cdo$1@trimpas.omnitel.net... > > nu tai susimoki uz tai, kad neislakstytu. > > 2015: > i3: $39,510 > leaf: $27,486 > > On 2016.11.28 15:43, Dainiushas wrote: >> tai kaip i3 neišlaksto? >> >> On 11/28/2016 3:16 PM, CodeC wrote: >>> nu tai ir daugink tuos kilogramus. labai daug prie ko. >>> beje, esu tikras, kad tas 80kw variklis ir taip jau elektroniskai >>> uzribotas, nes su 80kw be sroves is baterijos ribojimo tikrai turetu >>> geriau vaziuot. o 180kw be ribotuvo paimtu tiek sroves, kad ta leafo >>> batarke momentaliai gabaliukais issilakstytu. todel reiktu dedi >>> didesne/sunkesne/brangesne. >>> >>> On 2016.11.28 15:11, Dainiushas wrote: >>>> tu bent supranti ką tas "density" reiškia? Tai kWh/kg. Prie ko čia kiek >>>> nuvažiuos? i3 kažkaip nuvažiuoja, daugiau nei 5km >>>> >>>> On 11/28/2016 3:10 PM, CodeC wrote: >>>>> nu. ir nuvaziuotum 5km tada. ir aisku energy density 'ne prie ko'. >>>>> ok... >>>>> >>>>> On 2016.11.28 15:08, Dainiushas wrote: >>>>>> nes įdėjo variklį 80kW. nes tokia mašina. būt įdėję 180kW - važiuotų >>>>>> geriau. >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 11/28/2016 3:04 PM, CodeC wrote: >>>>>>> sakai priklausomybe, kad ir netiesiogine, nereiskia nieko? >>>>>>> kodel leafas nevaziuoja iki simto kaip tesla? juk tipo viskas easy. >>>>>>> >>>>>>> On 2016.11.28 14:58, Dainiushas wrote: >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >