Tai lemputė pvz pas benvą visą laik dega, jis nuolat įjungtas, bet abejoju ar fiziškai jį jungia prie minuso. 2016.11.28 16:17, RaR rašė: > Gal nuo kokių -5? Šiemet dar nepasitaikė kad neįsijungtų. Šiandien > išvažiuojant rodė -4, įsijungė, bent lemputė tai degė. > > 2016-11-28 14:59, spakainas rašė: >> Man regis kondicionierius prie minuso visai neįsijungia. >> >> 2016.11.28 12:40, RaR rašė: >>> O tai elektromobiliuose nėra kondicionierių? Priekinio stiklo šildymą >>> irgi gali įtaisyti. Nežinau, pas mane priekinio stiklo nupūtimo mygtukas >>> labai greitai nupučia jį minusinėje temperatūroje vos užvedus variklį, >>> kai jis dar neprigeneravęs šilumos. Ten įsijungia kondicionierius, >>> stipriausias pūtimas į stiklą, dėl recirkuliacijos nežiūrėjau. Dar >>> įjungiu priekinio stiklo šildymą. Nematau, kodėl viso to negali būti >>> elektromobiliuose. Aišku, jeigu taip patalogiškai taupai, tai galima ir >>> benzininiuose taupyti. >>> >>> Be abejo, šaltu oru santykinis benzininio variklio naudingumas kiek >>> padaugėja, nes bent dalis išskiriamos šilumos panaudojama. >>> >>> 2016-11-25 13:19, CodeC rašė: >>>> On 2016.11.25 11:31, RaR wrote: >>>>> Šiaip jau rasojimą įtakoja ne tiek oro drėgmė, kiek skirtumas tarp oro >>>>> ir stiklo temperatūros. Jeigu automobilio viduje bus tokia pati >>>>> temperatūra kaip lauke, tai langai nelabai ir rasos. Man tai kelia >>>> >>>> slapiuoju saltuoju periodu niekada nebus temperatura viduj tokia kaip >>>> lauke, ir neturi buti. todel viska lemia oro dregnumas. kai oras >>>> sausas, >>>> tada nerasoja, kad ir didelis temperaturu skirtumas. tam ir yra langu >>>> 'nurasojimo' fycia klimose. ji ta ir daro - ijungia kondiske, ijungia >>>> recirkuliacija ir sildyma. kondyske saldo ora paimta is salono, dregme >>>> kondensuojasi ir isbega lauk, tada tas pats oras pasildomas, jo >>>> santykinis dregnumas dar labiau sumazeja, nes oras susyla ir >>>> issiplecia. >>>> tas sausas oras 'surenka' dregme nuo stiklo, vel sukasi ratu ir t.t. >>>> kad langai nerasotu per lietu ir kai temperatura makaluojasi apie nuli, >>>> tai stiklas turi buti gerai isiles. nes oro dregme lauke yra beveik >>>> 100%. >>>> >>>>> įtarimą to rašytojo teiginys, kad saloną reikia šildyti vien tam, kad >>>>> stiklai nerasotų. Gal efektyviau visgi būtų kondicionierius/šalto oro >>>>> pūtimas/stiklo šildymas? >>>>> >>>>> >>>>> 2016-11-25 11:14, CodeC rašė: >>>>>> On 2016.11.25 10:44, Dainiushas wrote: >>>>>>> tai kaip kitaip gali būt su rasojimu, jei uždaromas sauso oro >>>>>>> patekimas >>>>>>> iš lauko? :D >>>>>>> >>>>>>> įsijunk recirkuliaciją, užrasos momentaliai. >>>>>> >>>>>> wrong. isijunk kondiske IR recirkuliacija, tada taip isdziovins, kad >>>>>> akis perstet prades. koks dar sausas oras, kai lauke lyja. >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 11/25/2016 10:42 AM, Linas Petkevičius wrote: >>>>>>>> Su I3 nuvaziaves kokius 5000 km jau. Gal kazkas kitaip isspresta, >>>>>>>> bet >>>>>>>> del rasojimo problemu tik cia pirma karta isgirdau. Ar kazka ne >>>>>>>> taip >>>>>>>> darau? >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>>> news:o18sdb$i2o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> na tai bet tai nieko nepasako apie Leaf'ą tai, kad su juo važinėja >>>>>>>> kažkoks lopas botanikas ir rašo į blogą nesąmones :). >>>>>>>> >>>>>>>> Va man pvz. vietoj troikės leaf'as puikiai sueitų, įkrovos jaučiu >>>>>>>> savaitei užtektų. Ir nereiktų savaitgalį būtent su ja važinėt vien >>>>>>>> tam, >>>>>>>> kad bent majonezas iš tepalo išgaruotų.... >>>>>>>> >>>>>>>> On 11/25/2016 10:16 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>> ka reiskai kazkas? taigi pats blogo autorius cia raso. yra foto >>>>>>>>> leafo >>>>>>>>> uzklijuoto su lipnia juosta. ir dar beveik visuose savo postuose >>>>>>>>> apie >>>>>>>>> savo genialu sprendima ir rasojimo problema uzsimena. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2016.11.25 09:52, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>> man atrodo kažkas ten trolina forumjuką :D >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >