Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: spakainas
Data: 2016-11-29 09:29:03
Tai lemputė pvz pas benvą visą laik dega, jis nuolat įjungtas, bet 
abejoju ar fiziškai jį jungia prie minuso.

2016.11.28 16:17, RaR rašė:
> Gal nuo kokių -5? Šiemet dar nepasitaikė kad neįsijungtų. Šiandien
> išvažiuojant rodė -4, įsijungė, bent lemputė tai degė.
>
> 2016-11-28 14:59, spakainas rašė:
>> Man regis kondicionierius prie minuso visai neįsijungia.
>>
>> 2016.11.28 12:40, RaR rašė:
>>> O tai  elektromobiliuose nėra kondicionierių? Priekinio stiklo šildymą
>>> irgi gali įtaisyti. Nežinau, pas mane priekinio stiklo nupūtimo mygtukas
>>> labai greitai nupučia jį minusinėje temperatūroje vos užvedus variklį,
>>> kai jis dar neprigeneravęs šilumos. Ten įsijungia kondicionierius,
>>> stipriausias pūtimas į stiklą, dėl recirkuliacijos nežiūrėjau. Dar
>>> įjungiu priekinio stiklo šildymą. Nematau, kodėl viso to negali būti
>>> elektromobiliuose. Aišku, jeigu taip patalogiškai taupai, tai galima ir
>>> benzininiuose taupyti.
>>>
>>> Be abejo, šaltu oru santykinis benzininio variklio naudingumas kiek
>>> padaugėja, nes bent dalis išskiriamos šilumos panaudojama.
>>>
>>> 2016-11-25 13:19, CodeC rašė:
>>>> On 2016.11.25 11:31, RaR wrote:
>>>>> Šiaip jau rasojimą įtakoja ne tiek oro drėgmė, kiek skirtumas tarp oro
>>>>> ir stiklo temperatūros. Jeigu automobilio viduje bus tokia pati
>>>>> temperatūra kaip lauke, tai langai nelabai ir rasos. Man tai kelia
>>>>
>>>> slapiuoju saltuoju periodu niekada nebus temperatura viduj tokia kaip
>>>> lauke, ir neturi buti. todel viska lemia oro dregnumas. kai oras
>>>> sausas,
>>>> tada nerasoja, kad ir didelis temperaturu skirtumas. tam ir yra langu
>>>> 'nurasojimo' fycia klimose. ji ta ir daro - ijungia kondiske, ijungia
>>>> recirkuliacija ir sildyma. kondyske saldo ora paimta is salono, dregme
>>>> kondensuojasi ir isbega lauk, tada tas pats oras pasildomas, jo
>>>> santykinis dregnumas dar labiau sumazeja, nes oras susyla ir
>>>> issiplecia.
>>>> tas sausas oras 'surenka' dregme nuo stiklo, vel sukasi ratu ir t.t.
>>>> kad langai nerasotu per lietu ir kai temperatura makaluojasi apie nuli,
>>>> tai stiklas turi buti gerai isiles. nes oro dregme lauke yra beveik
>>>> 100%.
>>>>
>>>>> įtarimą to rašytojo teiginys, kad saloną reikia šildyti vien tam, kad
>>>>> stiklai nerasotų. Gal efektyviau visgi būtų kondicionierius/šalto oro
>>>>> pūtimas/stiklo šildymas?
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2016-11-25 11:14, CodeC rašė:
>>>>>> On 2016.11.25 10:44, Dainiushas wrote:
>>>>>>> tai kaip kitaip gali būt su rasojimu, jei uždaromas sauso oro
>>>>>>> patekimas
>>>>>>> iš lauko? :D
>>>>>>>
>>>>>>> įsijunk recirkuliaciją, užrasos momentaliai.
>>>>>>
>>>>>> wrong. isijunk kondiske IR recirkuliacija, tada taip isdziovins, kad
>>>>>> akis perstet prades. koks dar sausas oras, kai lauke lyja.
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 11/25/2016 10:42 AM, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>>>> Su I3 nuvaziaves kokius 5000 km jau. Gal kazkas kitaip isspresta,
>>>>>>>> bet
>>>>>>>> del rasojimo problemu tik cia pirma karta isgirdau. Ar kazka ne
>>>>>>>> taip
>>>>>>>> darau?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>>>>> news:o18sdb$i2o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> na tai bet tai nieko nepasako apie Leaf'ą tai, kad su juo važinėja
>>>>>>>> kažkoks lopas botanikas ir rašo į blogą nesąmones :).
>>>>>>>>
>>>>>>>> Va man pvz. vietoj troikės leaf'as puikiai sueitų, įkrovos jaučiu
>>>>>>>> savaitei užtektų. Ir nereiktų savaitgalį būtent su ja važinėt vien
>>>>>>>> tam,
>>>>>>>> kad bent majonezas iš tepalo išgaruotų....
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 11/25/2016 10:16 AM, CodeC wrote:
>>>>>>>>> ka reiskai kazkas? taigi pats blogo autorius cia raso. yra foto
>>>>>>>>> leafo
>>>>>>>>> uzklijuoto su lipnia juosta. ir dar beveik visuose savo postuose
>>>>>>>>> apie
>>>>>>>>> savo genialu sprendima ir rasojimo problema uzsimena.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2016.11.25 09:52, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>> man atrodo kažkas ten trolina forumjuką :D
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>