siaip, ne i tema... nes tie varikliai vandenuka degina. nesigilink. On 2016.11.25 15:54, Aras wrote: > Kalbėjote TIK apie vidaus degimo variklius ir akumuliatorius. Prie ko čia nafta? > > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o19fjt$43j$1@trimpas.omnitel.net... >> net nesigilinant i klaidas tavo tikejime, pamirsti viena esmini dalyka, >> kad jokiu elektromobiliu nebus be naftos. apskritai, be naftos butu >> biski zopa. ji toli grazu ne vien kurui naudojama. tai as nzn kaip viska >> globaliai isivaizduoji, kaip turetu atrodyti pasaulis ir kas turetu >> priversti viska pasikeisti taip, kad nafta butu isgaunama, >> perkama-parduodama, del jos kariaujama, perdirbama ir naudojama TIK >> pagalbiniais tikslais, nenaudojant jos kurui? kaip tavo manymu atrodytu >> visos pagrindines rinkos ir apskritai pasaulis? :)) >> as vieninteli logiska varianta matau - kai pajusim realu naftos stygiu, >> tada kazkas is esmes keisis. kolkas, deja deja... >> p.s. tu gal mane klaidingai supratai. as nesu nusistates pries >> elektromobili ir technologijas. as jomis domiuosi ir stengiuosi galvoti, >> o ne tiketi kazkuo. vertinti aplinka ir faktus objektyviai, o ne remtis >> desimtmecius kartojamomis nepagristom nesamonem. >> >> p.s. tik pastebejimas. tai eilinis kartas, kai 'neidijotas' pradeda eiti >> i asmeniskumus ir pritrukes savitvardos ir konstruktyviu argumentu, >> puola izeidineti. zinai ka tai reiskia? man tai neskauda... :) >> >> On 2016.11.25 15:36, quercus wrote: >>> Tai viskas čia ok. Akumuliatorių technologija ir yra pats svarbiausias >>> faktorius elektriniam automobiliui vystytis, daugiau ten su jais >>> problemų nėra. >>> >>> Ir visgi aš pritariu minčiai kad akumuliatorių technologijos per 30 metų >>> vystėsi sparčiau negu vidaus degimo varikliai. Tiesą sakant vidaus >>> degimo varikliai savo veikimo principu niekaip nepasikeitė nuo tada, kai >>> buvo sukurti. Yra benziniai, dyzeliniai varikliai, na dar rotoriniai... >>> Ir jie veikia lygiai taip pat, kaip ir kokiais 1980 metais. Vienintelis >>> skirtumas - šiais laikais varikliai apkabinėjami elektroniniais >>> aksesuarais, kurie leidžia labiau kontroliuoti procesus, tuo sumažinant >>> kuro sąnaudas, teršalų išmetimą, medžiagų panaudojimą it t.t. Daugiau >>> ten dviračio išradinėt nėra kur. >>> >>> Visai kitaip yra su akumuliatoriais. Dar ne taip seniai (neskaitant >>> švino akumuliatorių) turėjom tik nikelio-kadmio elementus. Vėliau >>> atsirado NiMH, ličio jonų, ličio polimerų, ličio-mangano, ličio-kobalto, >>> ličio ferofosfatų elementai. Talpa nuolat auga, atiduodamos momentinės >>> srovės taip pat auga. Įkrovimo ciklų kažkada buvo skaičiuojamas >>> dešimtim, dabar jau skaičiuojamas tūkstančiais. Įkrovimo sparta taip pat >>> greitėja. Reikia tik pasidomėt. >>> >>> Bet kai atsiranda idiotas, kuris neskiria nominalios įtampos nuo >>> darbinės įtampos, kalba apie ličio elementą, kaip apie švino, tai >>> nelabai yra prasmės diskutuot. >>> >>> q. >>> >>> >>> On 25/11/16 12:36, Aras wrote: >>>> Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių >>>> technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp >>>> benzininių/elektrinių automobilių. >>>> >>>> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message >>>> news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint >>>>> (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.) >>>>> >>>>> Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda. >>>>> Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su >>>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta. >>>>> >>>>> q. >>>>> >>>>> On 25/11/16 12:24, CodeC wrote: >>>>>> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo >>>>>> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo. >>>>>> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir >>>>>> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj >>>>>> alus nemokamai" lygyje taip ir liko. >>>>>> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose >>>>>> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu >>>>>> nesiuntinjes. >>>>>> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur >>>>>> nenuprogresavo, deja. >>>>>> >>>>>> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote: >>>>>>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus >>>>>>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo? >>>>>>> >>>>>>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba >>>>>>> užčiaupk srėbtuvę. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>> news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei >>>>>>>>> vidaus >>>>>>>>> degimo variklių. >>>>>>>> >>>>>>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir >>>>>>>> skaiciais. >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >