Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-25 15:55:17
siaip, ne i tema...
nes tie varikliai vandenuka degina.
nesigilink.

On 2016.11.25 15:54, Aras wrote:
> Kalbėjote TIK apie vidaus degimo variklius ir akumuliatorius. Prie ko čia nafta?
>
>
> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o19fjt$43j$1@trimpas.omnitel.net...
>> net nesigilinant i klaidas tavo tikejime, pamirsti viena esmini dalyka,
>> kad jokiu elektromobiliu nebus be naftos. apskritai, be naftos butu
>> biski zopa. ji toli grazu ne vien kurui naudojama. tai as nzn kaip viska
>> globaliai isivaizduoji, kaip turetu atrodyti pasaulis ir kas turetu
>> priversti viska pasikeisti taip, kad nafta butu isgaunama,
>> perkama-parduodama, del jos kariaujama, perdirbama ir naudojama TIK
>> pagalbiniais tikslais, nenaudojant jos kurui? kaip tavo manymu atrodytu
>> visos pagrindines rinkos ir apskritai pasaulis? :))
>> as vieninteli logiska varianta matau - kai pajusim realu naftos stygiu,
>> tada kazkas is esmes keisis. kolkas, deja deja...
>> p.s. tu gal mane klaidingai supratai. as nesu nusistates pries
>> elektromobili ir technologijas. as jomis domiuosi ir stengiuosi galvoti,
>> o ne tiketi kazkuo. vertinti aplinka ir faktus objektyviai, o ne remtis
>> desimtmecius kartojamomis nepagristom nesamonem.
>>
>> p.s. tik pastebejimas. tai eilinis kartas, kai 'neidijotas' pradeda eiti
>> i asmeniskumus ir pritrukes savitvardos ir konstruktyviu argumentu,
>> puola izeidineti. zinai ka tai reiskia? man tai neskauda... :)
>>
>> On 2016.11.25 15:36, quercus wrote:
>>> Tai viskas čia ok. Akumuliatorių technologija ir yra pats svarbiausias
>>> faktorius elektriniam automobiliui vystytis, daugiau ten su jais
>>> problemų nėra.
>>>
>>> Ir visgi aš pritariu minčiai kad akumuliatorių technologijos per 30 metų
>>> vystėsi sparčiau negu vidaus degimo varikliai. Tiesą sakant vidaus
>>> degimo varikliai savo veikimo principu niekaip nepasikeitė nuo tada, kai
>>> buvo sukurti. Yra benziniai, dyzeliniai varikliai, na dar rotoriniai...
>>> Ir jie veikia lygiai taip pat, kaip ir kokiais 1980 metais. Vienintelis
>>> skirtumas - šiais laikais varikliai apkabinėjami elektroniniais
>>> aksesuarais, kurie leidžia labiau kontroliuoti procesus, tuo sumažinant
>>> kuro sąnaudas, teršalų išmetimą, medžiagų panaudojimą it t.t. Daugiau
>>> ten dviračio išradinėt nėra kur.
>>>
>>> Visai kitaip yra su akumuliatoriais. Dar ne taip seniai (neskaitant
>>> švino akumuliatorių) turėjom tik nikelio-kadmio elementus. Vėliau
>>> atsirado NiMH, ličio jonų, ličio polimerų, ličio-mangano, ličio-kobalto,
>>> ličio ferofosfatų elementai. Talpa nuolat auga, atiduodamos momentinės
>>> srovės taip pat auga. Įkrovimo ciklų kažkada buvo skaičiuojamas
>>> dešimtim, dabar jau skaičiuojamas tūkstančiais. Įkrovimo sparta taip pat
>>> greitėja. Reikia tik pasidomėt.
>>>
>>> Bet kai atsiranda idiotas, kuris neskiria nominalios įtampos nuo
>>> darbinės įtampos, kalba apie ličio elementą, kaip apie švino, tai
>>> nelabai yra prasmės diskutuot.
>>>
>>> q.
>>>
>>>
>>> On 25/11/16 12:36, Aras wrote:
>>>> Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių
>>>> technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp
>>>> benzininių/elektrinių automobilių.
>>>>
>>>> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message
>>>> news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint
>>>>> (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.)
>>>>>
>>>>> Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda.
>>>>> Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su
>>>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta.
>>>>>
>>>>> q.
>>>>>
>>>>> On 25/11/16 12:24, CodeC wrote:
>>>>>> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo
>>>>>> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo.
>>>>>> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir
>>>>>> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj
>>>>>> alus nemokamai" lygyje taip ir liko.
>>>>>> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose
>>>>>> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu
>>>>>> nesiuntinjes.
>>>>>> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur
>>>>>> nenuprogresavo, deja.
>>>>>>
>>>>>> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote:
>>>>>>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus
>>>>>>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo?
>>>>>>>
>>>>>>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba
>>>>>>> užčiaupk srėbtuvę.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>>>>>> news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote:
>>>>>>>>
>>>>>>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei
>>>>>>>>> vidaus
>>>>>>>>> degimo variklių.
>>>>>>>>
>>>>>>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir
>>>>>>>> skaiciais.
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>