ok , tada as atsakysiu uz save , turejau 3 dyzelius, webasta buvo/yra tik 1, taip kad hz ar tikrai statistinis dyzelis turi Webasta. sakyciau teisinga butu sakyti dalis statistiniu dyzeliu turi webastas. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o18vop$kuk$3@trimpas.omnitel.net... > galima as atsakysiu uz save? tris dyzelius turejau, visuose buvo/yra > webasto. > > On 2016.11.25 11:07, KaroliS wrote: >> svytai kiek is tavo turetu dyzeliniu grabu buvo su webasta? >> >> "svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message >> news:o18rlc$hd8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Statistinis dizelis turi vebasta, kuro filtro pasildyma, galu gale >>> yra neste. ko tai su benzu daugiau bedu turedavau nei su >>> dizeliais.Nu, aisku visu pirma del to, kad pries ziema >>> neatlikinedavau profilaktikos :D >>> >>> >>> -- >>> >>> bmw e39/ 525d >>> >>> "ostapas" <bertamarija@gmail.com> Wrote in message: >>>> Statistinio dyzelio mieste vairuotojas prie -15 irgi jau autobusu >>>> va?iuoja >>>> ir atva?iav?s ? darb? pirmiausia newsuose klausia kok? pakrov?j? pirkt. >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:o14s2m$m2i$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> On 2016.11.23 12:53, Paulius Zaleckas wrote: >>>>> Nu tai yra tas sildymas pas ji. Atstumas sumazeja, bet kai per diena >>>>> nuvaziuoti tenka 20-30km, tai visiskai dzin. >>>> >>>> nu kai tokia 'ziema' tai gal ir yra sildymas. sako, kad nebebus pas mus >>>> saltu ziemu isvis greitai, tai gal ir galima optimistiskai >>>> pasidziaugti. >>>> bet paspaudus -15 ar tuo labiau -20 ir maziau tai kazkaip itariu >>>> atvaziuos autobusu tavo bendradarbis. kai vienas be vaiku ir reikalu, >>>> ne >>>> tragedija aisku, ir ilgai taip nebuna. bet batarkem irgi ne i sveikata >>>> salciai, o viskas galu gale i kilometro savikaina susiveda, tik kad >>>> skaiciuodami ir dziugaudami dazniausiai tik skaitliuko rodmenis >>>> prisimena. >>>> >>>>> >>>>> On 11/23/2016 12:43 PM, Dainiushas wrote: >>>>>> ?itais, o k? ?iem? su ?ildymu daro? >>>>>> >>>>>> On 11/23/2016 12:37 PM, Paulius Zaleckas wrote: >>>>>>> Bendradarbis pirko zmonai Peugeot iOn (tas pats Mitsubishi i-MiEV >>>>>>> arba >>>>>>> Citroën C-Zero), dabar pats su juo vazineja i darba. Pries tai >>>>>>> vazinejo >>>>>>> su Volvo XC70. >>>>>>> Vazineja su elektra, nes: >>>>>>> - traukia is vietos geriau nei volvo, ypac pasijaucia mieste >>>>>>> sankryzose >>>>>>> - vaziuoti kainuoja zymiai pigiau >>>>>>> - manevringesnis ir zymiai labiau miestui tinka >>>>>>> - nemokamas parkingas >>>>>>> - kas 100 000 km reik pakeisti tepala "greiciu dezej", daugiau >>>>>>> kaip ir >>>>>>> nieko >>>>>>> >>>>>>> Nu aisku gali tekti vaziuokle remontuoti, gal dar koki suduka, bet >>>>>>> atkrenta visi purkstukai, surbliai, egr'ai, dusles, zvakes, tepalai, >>>>>>> antifrizai ir t.t. >>>>>>> >>>>>>> Mano nuomone, tai verta ir labai, ypac tokiomis salygomis kokias >>>>>>> surasei. Tokie atstumai dyzeliui tai visai ragai, o benzui irgi ne >>>>>>> per >>>>>>> geriausia. >>>>>>> >>>>>>> On 11/23/2016 11:12 AM, Aras wrote: >>>>>>>> Kadangi niekad nesusid?riau, tai neturiu supratimo: >>>>>>>> 1) kiek kainuoja nuva?iuoti 100 km su elektromobiliu? >>>>>>>> 2) kokios yra elektromobili? einamosios eksploatacijos i?laidos? >>>>>>>> - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)? >>>>>>>> - dir?eliai (je yra, tai kas kiek km)? >>>>>>>> - ka?kas kito, k? reikia keisti tam tikrais periodais (met? >>>>>>>> laikotarpyje)? >>>>>>>> >>>>>>>> Tokie dalykai, kaip padangos, stabd?i? kalad?l?s, lang? skys?iai, >>>>>>>> tai, >>>>>>>> ko gero, kaip ir tradicinei ma?inai? >>>>>>>> >>>>>>>> Arba trumpai - ar verta i? ekonomin?s pus?s keisti ? elektrin? >>>>>>>> ma?in?? >>>>>>>> Nenauj?. Per m?nes? mieste bus nuva?iuojama 1000 (+/-100) km. >>>>>>>> Toliau, >>>>>>>> kaip 80 km be ?krovimo neva?iuojama. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> ----Android NewsGroup Reader---- >>> http://usenet.sinaapp.com/ >> >