Taip taip, dabar irgi gamintojai suinteresuoti viskuo, bet tai netrukdo jiems TARPUSAVYJE konkuruot. O dėl technologijų - tai jos tobulėja, ir gana sparčiai. Dėl userių-abonentų tai netgi pliusų daug gali būt, pvz keičiami unifikuoti akumuliatoriai/jų blokai, kuriuos nuomuojiesi. Tajota yaris su 3 blokais, JGC su 9 tokiais pat blokais, ir pan. Tik laiko klausimas kada tai bus, imho, nes būtent batarkių keitimas išsprendžia pagrindinius 2 batarkių trūkumus - įveikiamą atstumą ir krovimo laiką. ACibašliuoji už talpos skirtumą ir važiuoji sau laimingas toliau. O degalinė su savo atskira el linija iš elektrinės, ar net su savo mini saulės,vėjo ir t.t. elektrine - va tau ir infrastruktūros nereiks kardinaliai keist. Prigalvos visko daug ir greitai. Žodžiu, pagyvensim pamatysim. 2016.12.02 14:42, Invertuota panda rašė: > On 12/2/16 08:09, spakainas wrote: >> Bet tamsta tai žiūriu taip gausiai pesimizmo miltukų užuostęs esi. > > Realybės. Žėk, reikalas labai paprastas: > > 1. Akumas yra talpykla sauganti DAUG energijos. Yra daug žinomų ir gana > tiketinų scenarijų, kurie minėtą energiją staiga išlaisvina ir tuom jį > paverčia į bombą. Lygiai taip pat kaip ir benzo bakas ar dujų balionas. > Žr. aktualius šamesungo nuotykius. > > 2. Kaip pasekmė - nori ar nenori, juos pradės reglamentuoti, reiškia > turės atsirast visi klasikiniai reglamentavimo svertai tokie kaip > sertifikavimas ir kontrolė. Jei ne iškart, tai po poros geresnių gaisrų > jau tikrai. > > 3. Gamintojai LABAI suinteresuoti pagaliau įtvirtinti > Gilette/Nespresso/Keurig etc verslo modelį, t.y. jūzerius paversti > abonentais. Nes taip jiems labiau apsimoka. > Reiškia jie ims investuoti į tokio modelio apsaugą, t.y. aktyviai > užkirtinėt apėjimo galimybes (žr. printerių rašalo pasaulį). Kadangi > reikalai kiek daugiau nei rašaliukas (vieneto kaina), tai ir apsauga bus > atitinkamai advanced. Rinkoje yra sočiai veikiančių (nenulaužtų) > pavyzdžių. Kadangi gamint keletą variantų neapsimoka, plius žr. punktą > #2, tai minėta apsauga bus visur, net ir tose mašinose kur akumai ne > nuomojami, o parduodami. Galų gale, jei ne valdžia, tai draudimo kontoros. > > Beje, tie visi ChaDEMO ir pan interfeisai turi komunikacijos kanalą per > kurį identifikuojamas automobilis su mintim per tai padaryt ir billingą > (t.y. su reikalingom apsaugom). Jokių problemų per jį kartu patikrint ir > akumo celių "kilmę" ir pažūrėt legalios ar ne. Ir tada nekraut > motyvuojant saugumo problemoms. >