Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: spakainas
Data: 2016-12-06 09:32:48
Taip taip, dabar irgi gamintojai suinteresuoti viskuo, bet tai netrukdo 
jiems TARPUSAVYJE konkuruot.
O dėl technologijų - tai jos tobulėja, ir gana sparčiai.
Dėl userių-abonentų tai netgi pliusų daug gali būt, pvz keičiami 
unifikuoti akumuliatoriai/jų blokai, kuriuos nuomuojiesi. Tajota yaris 
su 3 blokais, JGC su 9 tokiais pat blokais, ir pan. Tik laiko klausimas 
kada tai bus, imho, nes būtent batarkių keitimas išsprendžia 
pagrindinius 2 batarkių trūkumus - įveikiamą atstumą ir krovimo laiką. 
ACibašliuoji už talpos skirtumą ir važiuoji sau laimingas toliau. O 
degalinė su savo atskira el linija iš elektrinės, ar net su savo mini 
saulės,vėjo ir t.t. elektrine - va tau ir infrastruktūros nereiks 
kardinaliai keist. Prigalvos visko daug ir greitai.

Žodžiu, pagyvensim pamatysim.

2016.12.02 14:42, Invertuota panda rašė:
> On 12/2/16 08:09, spakainas wrote:
>> Bet tamsta tai žiūriu taip gausiai pesimizmo miltukų užuostęs esi.
>
> Realybės. Žėk, reikalas labai paprastas:
>
> 1. Akumas yra talpykla sauganti DAUG energijos. Yra daug žinomų ir gana
> tiketinų scenarijų, kurie minėtą energiją staiga išlaisvina ir tuom jį
> paverčia į bombą. Lygiai taip pat kaip ir benzo bakas ar dujų balionas.
> Žr. aktualius šamesungo nuotykius.
>
> 2. Kaip pasekmė - nori ar nenori, juos pradės reglamentuoti, reiškia
> turės atsirast visi klasikiniai reglamentavimo svertai tokie kaip
> sertifikavimas ir kontrolė. Jei ne iškart, tai po poros geresnių gaisrų
> jau tikrai.
>
> 3. Gamintojai LABAI suinteresuoti pagaliau įtvirtinti
> Gilette/Nespresso/Keurig etc verslo modelį, t.y. jūzerius paversti
> abonentais. Nes taip jiems labiau apsimoka.
> Reiškia jie ims investuoti į tokio modelio apsaugą, t.y. aktyviai
> užkirtinėt apėjimo galimybes (žr. printerių rašalo pasaulį). Kadangi
> reikalai kiek daugiau nei rašaliukas (vieneto kaina), tai ir apsauga bus
> atitinkamai advanced. Rinkoje yra sočiai veikiančių (nenulaužtų)
> pavyzdžių. Kadangi gamint keletą variantų neapsimoka, plius žr. punktą
> #2, tai minėta apsauga bus visur, net ir tose mašinose kur akumai ne
> nuomojami, o parduodami. Galų gale, jei ne valdžia, tai draudimo kontoros.
>
> Beje, tie visi ChaDEMO ir pan interfeisai turi komunikacijos kanalą per
> kurį identifikuojamas automobilis su mintim per tai padaryt ir billingą
> (t.y. su reikalingom apsaugom). Jokių problemų per jį kartu patikrint ir
> akumo celių "kilmę" ir pažūrėt legalios ar ne. Ir tada nekraut
> motyvuojant saugumo problemoms.
>