Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: svyt
Data: 2016-11-25 09:39:46
Ne, bus arba 15 litru arba 15 sek iki simto.
Ir tas ir tas nebus.
 Arba kaip pas mane 15 ir 15 :D


-- 

bmw e39/ 525d

CodeC <c@c.c> Wrote in message:
> On 2016.11.24 00:29, Dainiushas wrote:
>>
>>> nu tai kur nori, ten tempi. as gal rasiu, kur gerai 'paziurejes' megane
>>> uz 13k gausi. irgi argumentas?
>>>
>>
>> nu tai pasi?i?r?k Leaf'? analogi?kai
>>
>>>
>>>> nu kaip pa?i?r?si. surask kibir? kuris startuos kaip elektra, pa?i?r?si
>>>> kiek ris ir kiek kainuos :D
>>>
>>> apsviesk kas ten ypatingo, aisku nesvaigstant apie teslas visokias.
>>> pvz alfa giulia kainuoja panasiai kaip tas leafas. atrodo ir vaziuoja
>>> kaip masina. 0-100 speju gausis vos ne per puse geresnis.
>>>
>>
>> Tam kur per pus? geresnis mieste reiks turb?t vir? 10 98-to. likutin?
> 
> skaityk is naujo. 2.2 dyzelis vartoja ~5l/100, vaziuoja 6.4-8.4s/100kmh.
> leafas jei gerai pamenu >11s/100kmh. apie koki elektros startavima tu 
> cia sneki? bilekuris nekibirnis dyzelis paliks ta leafa toli toli. ar 
> jau apie supercarus cia?
> 
>> alfos ka?i ar bus geresn? u? Leaf'o su mirusia batareike :). ?ia visk?
>> sud?jus turb?t troik? pigiau gausis :D. Bet tai bet kuriuo atveju
>> netur?s nieko bendro su Leaf'o kilometro kaina, su ?aliu ?vaizd?iu, su
>> autobus? juostomis ir su haliavu parkavimu ;).
>>
>> nu ir ne tik leaf'as yra. gal? gale yra i3, ?rodas, bet prikolnas ir
>> valit neblogai jau :)
> 
> 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/