Sutinku, tačiau ponas kodekas įsivaizduoja, kad vidaus degimo varikliai patobulėjo žymiai stipriau lyginant su akumuliatoriais. Tik tiek. "quercus" <info@quercus.net> wrote in message news:o19eoe$3dq$1@trimpas.omnitel.net... > Tai viskas čia ok. Akumuliatorių technologija ir yra pats svarbiausias > faktorius elektriniam automobiliui vystytis, daugiau ten su jais > problemų nėra. > > Ir visgi aš pritariu minčiai kad akumuliatorių technologijos per 30 metų > vystėsi sparčiau negu vidaus degimo varikliai. Tiesą sakant vidaus > degimo varikliai savo veikimo principu niekaip nepasikeitė nuo tada, kai > buvo sukurti. Yra benziniai, dyzeliniai varikliai, na dar rotoriniai... > Ir jie veikia lygiai taip pat, kaip ir kokiais 1980 metais. Vienintelis > skirtumas - šiais laikais varikliai apkabinėjami elektroniniais > aksesuarais, kurie leidžia labiau kontroliuoti procesus, tuo sumažinant > kuro sąnaudas, teršalų išmetimą, medžiagų panaudojimą it t.t. Daugiau > ten dviračio išradinėt nėra kur. > > Visai kitaip yra su akumuliatoriais. Dar ne taip seniai (neskaitant > švino akumuliatorių) turėjom tik nikelio-kadmio elementus. Vėliau > atsirado NiMH, ličio jonų, ličio polimerų, ličio-mangano, ličio-kobalto, > ličio ferofosfatų elementai. Talpa nuolat auga, atiduodamos momentinės > srovės taip pat auga. Įkrovimo ciklų kažkada buvo skaičiuojamas > dešimtim, dabar jau skaičiuojamas tūkstančiais. Įkrovimo sparta taip pat > greitėja. Reikia tik pasidomėt. > > Bet kai atsiranda idiotas, kuris neskiria nominalios įtampos nuo > darbinės įtampos, kalba apie ličio elementą, kaip apie švino, tai > nelabai yra prasmės diskutuot. > > q. > > > On 25/11/16 12:36, Aras wrote: >> Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp benzininių/elektrinių automobilių. >> >> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net... >>> Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint >>> (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.) >>> >>> Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda. >>> Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su >>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta. >>> >>> q. >>> >>> On 25/11/16 12:24, CodeC wrote: >>>> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo >>>> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo. >>>> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir >>>> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj >>>> alus nemokamai" lygyje taip ir liko. >>>> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose >>>> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu >>>> nesiuntinjes. >>>> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur >>>> nenuprogresavo, deja. >>>> >>>> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote: >>>>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus >>>>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo? >>>>> >>>>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba >>>>> užčiaupk srėbtuvę. >>>>> >>>>> >>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote: >>>>>> >>>>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus >>>>>>> degimo variklių. >>>>>> >>>>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir >>>>>> skaiciais. >>>>>> >>>> >>> >>> >> > >