Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Aras
Data: 2016-11-25 15:50:28
Sutinku, tačiau ponas kodekas įsivaizduoja, kad vidaus degimo varikliai patobulėjo žymiai stipriau lyginant su akumuliatoriais. Tik tiek.


"quercus" <info@quercus.net> wrote in message news:o19eoe$3dq$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai viskas čia ok. Akumuliatorių technologija ir yra pats svarbiausias 
> faktorius elektriniam automobiliui vystytis, daugiau ten su jais 
> problemų nėra.
> 
> Ir visgi aš pritariu minčiai kad akumuliatorių technologijos per 30 metų 
> vystėsi sparčiau negu vidaus degimo varikliai. Tiesą sakant vidaus 
> degimo varikliai savo veikimo principu niekaip nepasikeitė nuo tada, kai 
> buvo sukurti. Yra benziniai, dyzeliniai varikliai, na dar rotoriniai... 
> Ir jie veikia lygiai taip pat, kaip ir kokiais 1980 metais. Vienintelis 
> skirtumas - šiais laikais varikliai apkabinėjami elektroniniais 
> aksesuarais, kurie leidžia labiau kontroliuoti procesus, tuo sumažinant 
> kuro sąnaudas, teršalų išmetimą, medžiagų panaudojimą it t.t. Daugiau 
> ten dviračio išradinėt nėra kur.
> 
> Visai kitaip yra su akumuliatoriais. Dar ne taip seniai (neskaitant 
> švino akumuliatorių) turėjom tik nikelio-kadmio elementus. Vėliau 
> atsirado NiMH, ličio jonų, ličio polimerų, ličio-mangano, ličio-kobalto, 
> ličio ferofosfatų elementai. Talpa nuolat auga, atiduodamos momentinės 
> srovės taip pat auga. Įkrovimo ciklų kažkada buvo skaičiuojamas 
> dešimtim, dabar jau skaičiuojamas tūkstančiais. Įkrovimo sparta taip pat 
> greitėja. Reikia tik pasidomėt.
> 
> Bet kai atsiranda idiotas, kuris neskiria nominalios įtampos nuo 
> darbinės įtampos, kalba apie ličio elementą, kaip apie švino, tai 
> nelabai yra prasmės diskutuot.
> 
> q.
> 
> 
> On 25/11/16 12:36, Aras wrote:
>> Patikslinsiu, diskusija buvo dėl "visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus degimo variklių", o ne tarp benzininių/elektrinių automobilių.
>>
>> "quercus" <info@quercus.net> wrote in message news:o19b21$vur$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Vidaus degimo varikliai patobulėjo, nes buvo motyvacijos tobulint
>>> (ekologiniai reikalavimai, obsoletion'as, ir t.t.)
>>>
>>> Elektriniams tos motyvacijos nebuvo, bet jau atsiranda.
>>> Neabejoju, kad apribojus vidaus degimo variklius, elektromobiliai su
>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta.
>>>
>>> q.
>>>
>>> On 25/11/16 12:24, CodeC wrote:
>>>> nzn ka vadini rinka. jeigu apie technologijas, tai vidaus degimo
>>>> varikliai patobulejo drastiskai. realiai nieko panasaus i tai kas buvo.
>>>> tiek mechaniskai, tiek elekroniskai, tiek galingumo, ekologiskumo ir
>>>> komforto prasme. elektromobiliai kaip buvo rc zaislu lygyje ir "rytoj
>>>> alus nemokamai" lygyje taip ir liko.
>>>> faktai apie vidaus degimo variklius suregistruoti visokiose
>>>> wikipedijose, autoweek ir dar kruvoj portalu, eik ir svieskis, kitu
>>>> nesiuntinjes.
>>>> o kas liecia bateriju energy density/longevity/price, tai niekas niekur
>>>> nenuprogresavo, deja.
>>>>
>>>> On 2016.11.25 14:20, Aras wrote:
>>>>> Klausimas Tamstai: kiek patobulėjo akumuliatorių rinka ir vidaus
>>>>> degimo variklių rinka per pastaruosius 30 metų? Nėra skirtumo?
>>>>>
>>>>> Ir dėl bulšito: arba kalbėk konkrečius faktus ir skaičius, arba
>>>>> užčiaupk srėbtuvę.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o18v95$kqs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> On 2016.11.25 10:45, RaR wrote:
>>>>>>
>>>>>>> visokios ten akumuliatorių technologijos tobulėja sparčiau nei vidaus
>>>>>>> degimo variklių.
>>>>>>
>>>>>> bullshitas visiskas. ypac jeigu kalbeti konkreciais faktais ir
>>>>>> skaiciais.
>>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
> 
>