nu tai ir daugink tuos kilogramus. labai daug prie ko. beje, esu tikras, kad tas 80kw variklis ir taip jau elektroniskai uzribotas, nes su 80kw be sroves is baterijos ribojimo tikrai turetu geriau vaziuot. o 180kw be ribotuvo paimtu tiek sroves, kad ta leafo batarke momentaliai gabaliukais issilakstytu. todel reiktu dedi didesne/sunkesne/brangesne. On 2016.11.28 15:11, Dainiushas wrote: > tu bent supranti ką tas "density" reiškia? Tai kWh/kg. Prie ko čia kiek > nuvažiuos? i3 kažkaip nuvažiuoja, daugiau nei 5km > > On 11/28/2016 3:10 PM, CodeC wrote: >> nu. ir nuvaziuotum 5km tada. ir aisku energy density 'ne prie ko'. ok... >> >> On 2016.11.28 15:08, Dainiushas wrote: >>> nes įdėjo variklį 80kW. nes tokia mašina. būt įdėję 180kW - važiuotų >>> geriau. >>> >>> >>> On 11/28/2016 3:04 PM, CodeC wrote: >>>> sakai priklausomybe, kad ir netiesiogine, nereiskia nieko? >>>> kodel leafas nevaziuoja iki simto kaip tesla? juk tipo viskas easy. >>>> >>>> On 2016.11.28 14:58, Dainiushas wrote: >>>> >> >