Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-26 21:58:40
p.s. siaip daugiausia apsprendzia kaukoles turinys ir igudziai.
ir jeigu tai vienoda tiek uz 100kw vairo tiek uz 170kw, tai cia nera 
jokiu klausimu del skirtumo. tu 50 pasieksi tada, kai pas mane jau 100 bus.

On 2016.11.26 21:56, Dainiushas wrote:
> iki 50km/h turbūt apskritai jokio skirtumo 100kW ar 170kW. nes viską
> apsprendžia ratų sukibimas su keliu ir kada pradeda pūst turba. O pas
> 100kW ji, tikėtina, pūst pradeda anksčiau
>
> On 11/26/2016 9:53 PM, CodeC wrote:
>> bet tau ble reikia paraidziui viska susakyt, kad daeitu.
>> vaziuoju taip, kad butu malonu. su kokiu 100kw vaziuociau tesiog leciau,
>> nes drozti iki dugno nera jokio malonumo. su 60kw vaziuociau dar leciau.
>> su leafu vaziuociau taip, kad datrauktu iki namu ir dar kad kazkiek
>> rezervo liktu - a vdrug reiks pasukt dar kurnors i sali.
>> akivaizdu, kad tektu vilktis kaip su mopedu.
>>
>> On 2016.11.26 21:49, Dainiushas wrote:
>>> jei tu apie miestą, tai nereikia ten jokių 170kW ir niekad jų nebūna.
>>> pradedant nuo to, kad tiek būna prie 4krpm ir turbūt trečia kokia
>>> pavara ;)
>>>
>>> On 11/26/2016 9:36 PM, CodeC wrote:
>>>> kaip prognozavau taip ir prognozuoju. tiesiog daznai pasinaudoju 170kw
>>>> privalumais isibeget iki leistino greicio.
>>>>
>>>> On 2016.11.24 12:31, Dainiushas wrote:
>>>>> dar ne taip seniai aiškinai, kaip prognozuoji eismą, neviršiji greičio
>>>>> na ir ten taip toliau bla bla bla. Suprantu, lakstyt pradėja? :)
>>>>>
>>>>> Kaip ir dėl 4.5 nesu toks tikras. čia realiai, ar skydelio svajonės?
>>>>
>>>
>>
>