Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2016-11-23 12:53:52
Nu tai yra tas sildymas pas ji. Atstumas sumazeja, bet kai per diena 
nuvaziuoti tenka 20-30km, tai visiskai dzin.

On 11/23/2016 12:43 PM, Dainiushas wrote:
> šitais, o ką žiemą su šildymu daro?
>
> On 11/23/2016 12:37 PM, Paulius Zaleckas wrote:
>> Bendradarbis pirko zmonai Peugeot iOn (tas pats Mitsubishi i-MiEV arba
>> Citroën C-Zero), dabar pats su juo vazineja i darba. Pries tai vazinejo
>> su Volvo XC70.
>> Vazineja su elektra, nes:
>> - traukia is vietos geriau nei volvo, ypac pasijaucia mieste sankryzose
>> - vaziuoti kainuoja zymiai pigiau
>> - manevringesnis ir zymiai labiau miestui tinka
>> - nemokamas parkingas
>> - kas 100 000 km reik pakeisti tepala "greiciu dezej", daugiau kaip ir
>> nieko
>>
>> Nu aisku gali tekti vaziuokle remontuoti, gal dar koki suduka, bet
>> atkrenta visi purkstukai, surbliai, egr'ai, dusles, zvakes, tepalai,
>> antifrizai ir t.t.
>>
>> Mano nuomone, tai verta ir labai, ypac tokiomis salygomis kokias
>> surasei. Tokie atstumai dyzeliui tai visai ragai, o benzui irgi ne per
>> geriausia.
>>
>> On 11/23/2016 11:12 AM, Aras wrote:
>>> Kadangi niekad nesusidūriau, tai neturiu supratimo:
>>> 1) kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km su elektromobiliu?
>>> 2) kokios yra elektromobilių einamosios eksploatacijos išlaidos?
>>> - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)?
>>> - dirželiai (je yra, tai kas kiek km)?
>>> - kažkas kito, ką reikia keisti tam tikrais periodais (metų
>>> laikotarpyje)?
>>>
>>> Tokie dalykai, kaip padangos, stabdžių kaladėlės, langų skysčiai, tai,
>>> ko gero, kaip ir tradicinei mašinai?
>>>
>>> Arba trumpai - ar verta iš ekonominės pusės keisti į elektrinę mašiną?
>>> Nenaują. Per mėnesį mieste bus nuvažiuojama 1000 (+/-100) km. Toliau,
>>> kaip 80 km be įkrovimo nevažiuojama.
>>>
>>
>