O tu nepameni kaip visi servisistai kaip susitarę tvirtino, kad įpurškimas yra gaidys, nieko geriau už karbiuratorių žmonija nesukūrė? Tada buvo turbo vs atmosferikas, tiesioginis įpurškimas vs paprastas... Ir t.t. Tai čia ir su tais g0leis dabar tas pats, ateis laikas bus ir sprendimas. Tau kažkaip žiūriu labai nesmagu kad negalima staigiai pyst teleportuotis į 2050 metus, nes ble ta evoliucija tai nu pzdc koks sunkus dalykas :D 2016.12.02 16:01, Invertuota panda rašė: > On 12/2/16 07:37, Zhiniukas wrote: >> Šita bėda būna varikliuose. Ir ne tik automobilių, bet ir pramoniniuose. >> Tam dedami guoliai su izoliuotu vidiniu arba išoriniu žiedu. Kaina >> kokius 3-4 kart didesnė už paprastą guolį (jei imt SKF kainas). >> Taip, kad bendroje samatoje daug nesudaro. > > Kaip tai nesudaro? 3-4 kartai tai jau pzdc kaip daug, bynkauteriai > pasiraitos rankoves ir 3-4 kartus sumažins iki 1.5 karto tuo pačiu > pabloginant kAkIbę ir ilgaamžiškumą :) > > Beje, ačkarikai su xalatais teisingai nusprendė, kad su izoliacija toli > nenuvažiuosi, nes dalis tada pavirsta į kondencatorių kurį kažkada > "pramuša". Jei ne šitą guolį tai sekantį, metalas juk kažkur galiausiai > kontaktuoja. Todėl sprendimas yra kažkoks elektrai laidus tepalas, kurio > privaro į guolius. > Tas dalykas žinoma kažkada praras savybes ir gOlei pareis. Arba dėdės > vasios sudės "normalius" kur "jau 100'ą metų deda" ir tada pavargsi > keist :)