Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Laimis
Data: 2016-11-23 12:55:04
jau isrado amzinus elektrovariklius, amzinus akumuliatorius, amzina ir 
negendacia elektronika ir t.t. ?



"Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> wrote in message 
news:o13rgk$5ek$1@trimpas.omnitel.net...
> Bendradarbis pirko zmonai Peugeot iOn (tas pats Mitsubishi i-MiEV arba 
> Citroën C-Zero), dabar pats su juo vazineja i darba. Pries tai vazinejo su 
> Volvo XC70.
> Vazineja su elektra, nes:
> - traukia is vietos geriau nei volvo, ypac pasijaucia mieste sankryzose
> - vaziuoti kainuoja zymiai pigiau
> - manevringesnis ir zymiai labiau miestui tinka
> - nemokamas parkingas
> - kas 100 000 km reik pakeisti tepala "greiciu dezej", daugiau kaip ir 
> nieko
>
> Nu aisku gali tekti vaziuokle remontuoti, gal dar koki suduka, bet 
> atkrenta visi purkstukai, surbliai, egr'ai, dusles, zvakes, tepalai, 
> antifrizai ir t.t.
>
> Mano nuomone, tai verta ir labai, ypac tokiomis salygomis kokias surasei. 
> Tokie atstumai dyzeliui tai visai ragai, o benzui irgi ne per geriausia.
>
> On 11/23/2016 11:12 AM, Aras wrote:
>> Kadangi niekad nesusidūriau, tai neturiu supratimo:
>> 1) kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km su elektromobiliu?
>> 2) kokios yra elektromobilių einamosios eksploatacijos išlaidos?
>> - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)?
>> - dirželiai (je yra, tai kas kiek km)?
>> - kažkas kito, ką reikia keisti tam tikrais periodais (metų 
>> laikotarpyje)?
>>
>> Tokie dalykai, kaip padangos, stabdžių kaladėlės, langų skysčiai, tai, ko 
>> gero, kaip ir tradicinei mašinai?
>>
>> Arba trumpai - ar verta iš ekonominės pusės keisti į elektrinę mašiną? 
>> Nenaują. Per mėnesį mieste bus nuvažiuojama 1000 (+/-100) km. Toliau, 
>> kaip 80 km be įkrovimo nevažiuojama.
>>
>